Kitapta kültürel miras olarak gastronomi ve iletişim ilişkisi, yemeklerin görsel sunumunda iletişiminin rolü, geleneksel medya ve sosyal medya eksenli gastronomi, sosyal yaşamda toplumsal cinsiyet odaklı gastronomi, sosyoloji bakış açısıyla gastronomi, kanaat önderi olarak gurmeler, gastronominin marka ile buluşması, gastronomi konulu festivaller ve iletişim boyutu ve gastronominin geleneksele dönüşünün öyküsü slow food konularına yer verilmektedir.
Konu Başlıkları
| Kültürel Miras Olarak Gastronomi, Gencay Saatçi |
| Yemeklerin Görsel Sunumu, Alev Dündar Arıkan & Sema Ekincek |
| Kitle İletişiminde Gastronomi, Hakan Yılmaz & Pınar Şenel |
| Sosyal Medya ve Gastronomi, Gencay Saatçi |
| Sosyal Yaşamda Gastronomi, Gülcan Şener |
| Gastronomiye Sosyolojik Bir Bakış, Sibel Öncel & Merve Özgür Göde |
| Gurmeler ve İletişimHakan Yılmaz & Sema Ekincek |
| Markanın Yemeği Olur Mu? Burhan Kılıç, Aydan Bekar & Alper Kurnaz |
| Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi Konulu Festivaller, Murat Doğdubay & Selin îlsay |
| Geleneksele Dönüşün Öyküsü: Slow Food, Osman Güldemir |