C'ye yeni başlayanlar için temel kavramlar,operatörler, değişkenler, sabitler,temel I/O fonksiyonları, kontrol deyimleri, döngüler. Fonksiyonlar ve Yapısal Programlama Teknikleri Diziler Göstericiler ve Stringler Onlarca örnek program, şekil ve basit anlatımla artık zor değil.
Dosya işlemleri Kendi veritabanı programlarınızı yazabilirsiniz. Yapılar (Structures) ile kendi tiplerinizi tanımlayabilirsiniz. C'de Grafik Kendi arabirimlerinizi oluşturabilir, basit konsol oyunları yazabilirsiniz! Önişlemci Komutları Örnek Proje Soruları Tetris oyunu, tavla oyunu, personel veritabanı programı, bilgisayar destekli eğitim (CAI) programı ve diğerlerine yer verilmiştir.
Konu Başlıkları
| Bölüm Programlama ve Temel Kavramlar |
| C'ye Giriş |
| Sabitler, Değişkenler ve Operatörler |
| Kontrol Yapıları |
| Döngüler |
| Fonksiyonlar ve Yapısal Programlama |
| Diziler |
| Göstericiler (pointers) |
| Stringler |
| Önişlemci Komutları |
| Yapılar (structures) |
| Dosya İşlemler |
| Proje Soruları |