Bu kitap çalışmasında sosyal bilimlerindeki farklı alt disiplinlerine yansımaları araştırmacılar tarafından uzmanlık alanlarına göre güncel konular üzerinden incelenmiştir.
Bu çerçevede ‘Sosyal Bilimler Çerçevesinde Güncel Alan Araştırmaları' isimli kitapta; denetim, finans, halkla ilişkiler, reklamcılık, muhasebe, maliye, pazarlama, yönetim ve organizasyon bilim dallarında ortaya çıkan yeni bakış açıları farklı üniversitelerde görev yapan değerli araştırmacılar tarafından özgün bir şekilde ele alınmıştır.
Konu Başlıkları
Kadın Girişimciliği ve Türkiye'deki Durumu
Dijital Dönüşüm Sürecinde İnovatif Bir Pazarlama Stratejisi – Bütüncül Kanal (Omnı Channel)
Geleneksel Proje Finansman İle İslami Proje Finansmanı ve Sukukun Büyük Tutarlı Proje Girişimlerinde Uygulanabilirliğinin Değerlendirilmesi – Türkiye Örneği
Sosyal İnovasyon İçerikli Halkla İlişkiler Projelerinin Sosyal Medya Üzerinden Değerlendirilmesi
Sürdürülebilir Kalkınma Anlayışı Kapsamında Yeni Bir Perspektif – Çevre Ekonomisi Düşüncesinin Değerlendirilmesi
Bağımsız Denetim Kalite Unsurları Çerçevesinde Denetim Fabrikalarının Şeffaflık Rapoırlarının İncelenmesi
Küçük ve Orta Boy İşletme Girişimlerinde Çalışma Sermayesi Yeterliliklerinin İncelenmesi – Bist Kobi Sanayi Endeksi Araştırması