İÇİNDEKİLER
İçindekiler
Önsöz 5
Birinci Bölüm
MUTLAK RED NEDENLERİ
I. 6769 SAYILI SMK UYARINCA AYIRT EDİCİLİK VE TANIMLAYICILIK KAVRAMLARI VE ABAD KARARLARI 9
II. 6769 SAYILI SMK’NIN 5(1)(ç) MADDESİ, AYNİYET/AYIRT EDİLEMEYECEK BENZERLİK KAVRAMI 38
III. 6769 SAYILI SMK’NIN 5(1)(d) MADDESİ 44
IV. 6769 SAYILI SMK’NIN 5(1)(e) MADDESİ VE ABAD KARARLARI 46
V. 6769 SAYILI SMK’NIN 5(1)(f) MADDESİ, YANILTICILIK KAVRAMI VE ABAD KARARLARI 48
VI. 6769 SAYILI SMK’NIN 5(1)(g) ve 5(1)(ğ) MADDELERİ 54
VII. 6769 SAYILI SMK’NIN 5(1)(ı) MADDESİ VE ABAD KARARLARI 60
İkinci Bölüm
NİSPİ RED NEDENLERİ
I. 6769 SAYILI SMK’NIN 6(1) MADDESİ, KARIŞTIRILMA OLASILIĞI KAVRAMI VE ABAD KARARLARI 63
A. Markaların Karşılaştırılması 67
B. Önceki markanın ayırt ediciliği 77
C. Tüketici kitlesinin etkisi 79
D. Mal ve hizmetlerin etkisi 82
E. İstisnai durumlar 88
II. MARKANIN KULLANIMI VE KULLANIM İSPATININ ETKİSİ 89
III. 6769 SAYILI SMK’NIN 6(3) MADDESİ, TESCİLSİZ İŞARETLERDEN DOĞAN HAK KAVRAMI VE ABAD KARARLARI 94
IV. 6769 SAYILI SMK’NIN 6(4) VE 6(5) MADDELERİ UYARINCA TANINMIŞLIK KAVRAMI VE ABAD KARARLARI 99
V. 6769 SAYILI SMK’NIN 6(6) MADDESİ, DİĞER HAKLAR KAVRAMI VE ABAD KARARLARI 108
VI. 6769 SAYILI SMK’NIN 6(9) MADDESİ, KÖTÜ NİYET KAVRAMI VE ABAD KARARLARI 110
Genel Değerlendirme 119
Kaynakça 121
Kavram Dizini 123 |