Marka Bilmecesi, iş geliştirme, pazarlama ve yenilik yaratma konularındaki geleneksel, yorgun yaklaşımlara güçlü bir panzehir oluşturuyor. Ana tema olarak örgütlerin başarısında markaların artan rolünü işleyen bu çalışma, çoğu zaman bir köşede saklı kalmış veya unutulmuş daha derin başarı dürtülerini ortaya çıkararak, markayı bir işletme varlığına dönüştürebilecek bir yaklaşımı ortaya koyuyor.
Markaları parçalarına ayırarak yeniden kurgulama doğrultusunda, başarısı kanıtlanmış bir yöntem öneren yazarlar, markayı iş yaşamının merkezine yerleştiren alternatif, ama son derece heyecan verici ve etkili bir yaklaşım geliştiriyorlar.
Barkod: 9789944888622
|
Yayın Tarihi: Ocak 2010 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 14x20 |
Sayfa Sayısı: 219
|
Yayınevi: İş Bankası Kültür Yayınları
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|