| Küresel Olaylarda Kazanan İşletmeler: Kargo Firmaları |
| Tüketicinin Tekrar Satın Alma Niyetinde Marka Değeri ve Çalışan Empatisinin Rolü |
| Marka Genişlemesi ve Tüketicilerin Marka Genişlemesine Yönelik Tutumları |
| Türkiye‘de İthalat, İhracat ve Büyüme İlişkisi: Yapısal Kırılmalı Granger Nedensellik Testi |
| Dijital Teknolojiler ve Pazarlama |
| Yönetimde Yeni Medya Teknolojisi ve Sosyal Medya Kullanımı |
| Pandemide Online Gıda Sektörünün Yükselişi |
| Tüketicilerin Turistik Otel Seçimlerinde Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Etkisine Yönelik Bir Uygulama |
| Kentler ve Afet |
| Afet İletişim Yönetimi |
| Afetlerin Ekonomik Etkilerinin Yönetimi |
| Rus Telgraf Belgelerine Göre 93 Harbi Esnasında Ruslar Tarafından Ele Geçirilen Esirler ve Ganimetler ile Tarafların Ölü ve Yaralı Sayıları |