İç Mekân Tasarımının Temelleri kitabının ikinci baskısı, iç mekân tasarımının anahtar öğelerine ve temellerine bir giriş sunuyor. Başlangıç aşamalarından, üç boyutlu biçime, önemli kavramlar kolay anlaşılır; ancak detaylı bir şekilde, bu disiplinin yaratıcı olanaklarını ortaya çıkararak ele alınıyor.
Metin boyunca yeni bir tasarımcı için rehberlik edecek ipuçları ve projelerinin gerekliliğine uyacak yöntemler anlatılıyor. Bu yaklaşımla amaçlanan tasarımcının kendi becerilerine güvenmesini ve her bir projenin getirdiği yeni zorluklarla başa çıkmasını sağlamaktır.
Kitabın güncellenen ve genişletilen ikinci baskısında Birleşik Krallık, ABD ve Güney Kore’nin de dahil olduğu ülkelerde yapılmış projelerle ilgili altı yeni söyleşide, tasarımcılar çalışmalarını tartışıyorlar. Bölüm sonlarında yer alan aktiviteler tasarım dünyasını keşfedebilmeniz için bazı öneriler sunuyor.
Barkod: 9789750406898
|
Yayın Tarihi: Ocak 2015 |
Baskı Sayısı: 2
|
Ebat: 19x23 |
Sayfa Sayısı: 208
|
Yayınevi: Literatür Yayıncılık
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|