Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Sosyal Medya Toplum Araştırma
Sosyal Medya Sosyolojisine Giriş
Şubat 2015 / 1. Baskı / 486 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Bir sosyal medya rehberi olarak hazırlanan bu çalışmanın birinci ana bölümünde sosyal medya ontolojisi, tanımlamaları ve tarihsel gelişimi ile özellikleri ele alınmış ve sosyal medya karşıtları ve taraftarlarının ortaya koydukları argümanlar tartışılmış ve sosyal medya profilleri tanıtılmıştır.

İkinci ana bölümde ise sosyal medya endüstrisi; yapı, işleyiş ve özellikleri bağlamında çok çeşitli boyutları ile alınmıştır. Yine aynı bölümde küresel bağlamda sosyal medyaya bakış; Çin, Rusya, İran gibi ABD karşıtı ülkelerin gözünden “sosyal medya sosyolojisi” bağlamında yapılmıştır. Ayrıca Brezilya ve Almanya gibi sosyal medya pazarının zorlandığı iki ülke ve Türkiye’de sosyal medya gerçeği kendi yönelim ve özellikleri ile incelenmiştir.

Üçüncü ana bölümde ise dünya ölçeğinde ve lokal olarak kullanılan sosyal medya araçları; kurucuları, kuruluş yılları, özellikleri, reyting oranları ve dünyada hangi ülkelerde yaygın kullanıldıkları, ile sitede kullanıcıların geçirdikleri zaman bağlamlarında tanıtılmıştır. Bu hali ile Türkçe yayımlanmış en ayrıntılı sosyal medya uygulamaları tanıtım çalışmasıdır.

Dördüncü ana bölümde ise sosyal medya araştırmalarına yer verilmiştir. Bu araştırmalar akademik bağlamda yapılan lisansüstü tezler (yüksek lisans - ve doktora), ulusal ve uluslararası akademik makaleler ile piyasaya dönük geniş katılımlı ulusal ve uluslararası araştırmalar şeklinde ele alınmıştır.

Çalışmanın son bölümünde ise Doç. Dr. Levent Eraslan tarafından geliştirilen ve sosyal medya alanında Türkiye’nin en geniş katılımcı çalışması olan “Gençlik ve Sosyal Medya Araştırması” ölçeği bulunmaktadır. Çalışmada genel olarak sosyal medya ile ilgili akademik ve aktüel birçok olay, durum ve gelişmeler ile istatistiki bilgiler ve kritikler dipnotlarda ayrıntılı olarak ele alınmıştır.

Konu Başlıkları
Sosyal Medya Kavramı
Sosyal Medya Kavramının Özellikleri
Sosyal Medyada Taraflar
Sosyal Medya Profilleri
Sosyal Medya Endüstrisi ve Araçları
Sosyal Medyanın İki Hali ve Türkiye'de Sosyal Medya
Sosyal Medya Araçları ve Uygulamaları
Sosyal Medya Araştırmaları
Sosyal Medya Araştırmalarında Kullanılabilecek Ölçme Aracı
Barkod: 9786053332305
Yayın Tarihi: Şubat 2015
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 486
Yayınevi: Beta Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Veysel Bozkurt
Eylül 2024
340.00 TL
Sepete Ekle
Memet Zencirkıran
Eylül 2024
355.00 TL
Sepete Ekle
Mustafa Sever ...
Haziran 2024
270.00 TL
Sepete Ekle
Doğan Ergün
Mayıs 2023
160.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024