Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Evden E–Ticaret Yapan Gerçek Kişilerin Tacir Sıfatı
Kasım 2024 / 1. Baskı / 198 Syf.
Fiyatı: 360.00 TL
24 saat içerisinde temin edilir.
 
Sepete Ekle
   

Dünya, dijital dönüşümün ortasında. Tüketici ve işletme davranışlarında köklü değişimler yaşanıyor. Geleneksel mağazalar birer birer kapanırken, daha önce görülmemiş fırsatlar ve düşük maliyetli iş kurma imkânları sunan e-ticaret, ekonomik hayatın merkezine yerleşiyor. Aynı zamanda, COVID-19 pandemisiyle yaygınlaşan evden çalışma modeli hızla kabul görüyor ve yeni dünyada standartlaşmaya başlıyor. Bu çerçevede, ev tabanlı e-ticaret işletmeleri, dijital çağın yükselen trendleri arasında hızla öne çıkıyor.

Bu kitapta, evden e-ticaret faaliyetlerini yürüten gerçek kişilerin hukuki statüleri, 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu açısından incelenmiştir. Bu bağlamda, Türk hukuk sisteminde tacir ve esnaf ayrımı ile e-ticaretin kapsamı detaylı bir şekilde ele alınmış; evden diğer işletmelere, tüketicilere ve kamu kurumlarına yapılan iş türleri üzerinde durulmuştur. Ardından, evden gerçekleştirilebilecek e-ticaret gelir modelleri ayrıntılı olarak değerlendirilmiştir. Bu modeller arasında doğrudan satış (retail), stoksuz satış (dropshipping), dijital ürünler (digital products), çevrim içi hizmetler (online services), talep üzerine baskı (print-on-demand), pazaryeri (marketplace), satış ortaklığı (affiliate), reklam (advertising) ve abonelik (subion) gelir modelleri bulunmaktadır. Bu kapsamda, bir girişim¬cinin e-ticaret faaliyetleri aracılığıyla tacir sıfatını kazanmasının koşulları detaylı bir şekilde incelenmiştir. Bu koşulların varlığı halinde, işletmecinin tacir olmaya bağlanan haklara sahip olması ve yükümlülüklere tabi tutulması sağlanabilir. Ayrıca bu tür faaliyetler sebebiyle ortaya çıkabilecek uyuşmazlıkların türü belirlenebilir.

Bu doğrultuda çalışmada, e-ticaretin teorik temellerinden pratik uygulamalarına kadar geniş bir perspektif sunulmakta olup, mevzuatımızın evden e-ticaret yapan işletmeler için sunduğu çerçevenin detayları tartışılmıştır. Böylelikle, yeni ticaret alanında karşılaşılan hukuki sorunlar ve potansiyel çözümler ele alınarak yasal zeminin güçlendirilmesine yönelik önerilerde bulunulmuştur.

Eser, e-ticaretin yasal boyutunu incelemek ve yeni araştırma alanlarını ele almak isteyen araştırmacılar için faydalı bir içerik sunmaktadır. Ayrıca e-ticaret alanında yeni fırsatlar ve çözümler arayan girişimciler için yasal sorunlarını çözmede ve işlerini büyütmede yardımcı olacak stratejiler sağlamaktadır.

Konu Başlıkları
Ticaret Hukukunda Tacir ve Esnaf Ayrımı
E–Ticaret ve Yeni Gelir Modelleri
Gerçek Kişilerin E–Ticaret Faaliyetleri
Türk Ticaret Kanunu'na Göre Ev Tabanlı E–Ticaret İşletmeleri
Barkod: 9789750296857
Yayın Tarihi: Kasım 2024
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 198
Yayınevi: Seçkin Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 

İÇİNDEKİLER
İçindekiler
Ön Söz  7
Kısaltmalar  15
Giriş  19
Birinci Bölüm
TİCARET HUKUKUNA GÖRE TACİR–ESNAF AYRIMI
I. GENEL OLARAK  23
II. GERÇEK KİŞİ TACİR SIFATI  30
A. Genel Olarak  30
B. Gerçek Kişi Tacir Sıfatının Unsurları  30
1. Ticari İşletmenin Varlığı  31
a. Genel Olarak  31
b. Ticari İşletmenin Unsurları  34
aa. Organizasyon ve Aleniyet  35
bb. Gelir Sağlamayı Hedef Tutmak  37
cc. Devamlılık  39
dd. Bağımsızlık  42
ee. Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma  43
2. Ticari İşletmenin İşletilmesi  44
a. Kural Olarak Fiilen İşletme  44
b. Fiilen İşletmenin İkamesi Olan İşlemler  45
3. Ticari İşletmenin Kısmen de Olsa Kendi Adına İşletilmesi  46
a. Küçük ve Kısıtlılar  46
b. Ticaret Yapmaktan Menedilenler  47
III. ESNAF SIFATI  49
A. TTK’ye Göre Esnaf  49
1. Faaliyetin Sermayeden Çok Bedeni Çalışmaya Dayanması  50
2. Gelirin Çıkarılacak Kararnamede Gösterilen Sınırı Aşmaması  52
a. İlgili Bakanlar Kurulu Kararı  54
aa. Esnaf ve Sanatkâr Meslek Kollarından Birinde Faaliyet Göstermek  56
bb. Faaliyetin Sermaye ile Birlikte Bedeni Çalışmaya Dayanması  57
cc. Kazancının Tacir veya Sanayici Niteliğini Kazandırmayacak Miktarda Olması  57
b. Bakanlar Kurulu Kararının Şartlarına Dair Değerlendirme  59
aa. Vergilendirme Açısından Belirli Şartlar Taşımak  61
bb. Vergiden Muaf Olmak veya Basit Usulde Vergilendirilmek  62
cc. İşletme Hesabına Göre Defter Tutmakla Birlikte Kararda Öngörülen Sınırları Aşmamak  63
c. Karara Göre Tacir ve Sanayici Sayılanlar  63
B. ESMKK’ye Göre Esnaf  64
1. Faaliyetin Sermaye ile Birlikte Bedeni Çalışmaya Dayanması  65
2. Belirlenen Esnaf ve Sanatkâr Meslek Kollarına Dâhil Olmak  67
3. Kazancın Tacir veya Sanayici Niteliğini Kazandırmayacak Miktarda Olması  68
İkinci Bölüm
E–TİCARET
I. E–TİCARETİN TANIMI VE KAPSAMI  71
A. E–Ticaret Mevzuatı ve Tanımı  71
B. E–Ticaretin Kapsamı  77
II. KLASİK E–TİCARETTE KULLANILAN ARAÇLAR  79
A. Genel Olarak  79
B. Klasik E–Ticaretin Araçları  79
1. Geleneksel Televizyon  80
2. Geleneksel Telefon  80
3. Faks  80
4. Geleneksel Elektronik Ödeme ve Para Transfer Sistemleri  81
5. Geleneksel Elektronik Veri Değişimi Sistemi  81
III. MODERN E–TİCARETİN TEMEL ARACI İNTERNET  83
A. İnternet Kavramı ve Özneleri  83
B. İnternet Kullanım Verileri  87
C. Modern E–Ticaretin Dönemleri  89
D. İnternet ve E–Ticaretin Entegrasyonu  91
1. E–Ticarette Kullanılan Başlıca İnternet Hizmetleri  93
a. World Wide Web  93
b. E–Posta  93
c. Dosya Aktarım Protokolü  94
2. İnternet ile Kullanılan Başlıca E–Ticaret Araçları  94
a. İnternet EDI  94
b. Taşınabilir İnternet Cihazları  95
c. Modern E–Ticaret Platformları  96
d. Modern Ödeme Yöntemleri ve Çevrim içi Güvenlik Teknolojileri  97
IV. MOBİL TİCARET VE SOSYAL TİCARET  100
A. Mobil Ticaret  100
B. Sosyal Ticaret  102
V. E–TİCARETİN AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI  106
A. E–Ticaretin Avantajları  106
B. E–Ticaretin Dezavantajları  108
Üçüncü bölüm
EV TABANLI E–TİCARET YAPAN SATICILARIN
FAALİYETLERİ VE TACİR SIFATLARI
I. EV TABANLI E–TİCARET  111
A. Genel Olarak  111
B. Ev Tabanlı E–Ticaretin Türleri  113
1. Tarafları Bakımından  113
a. İşletmeler Arasında E–Ticaret (B2B)  114
b. İşletme ve Tüketici Arasında E–Ticaret (B2C ve C2B)  116
c. İşletme ve Devlet Arasında E–Ticaret (B2G)  118
2. Ürün Niteliği Bakımından  119
a. E–Ticaret Ürünleri  119
b. E–Ticaret Hizmetleri  119
C. Ev Tabanlı E–Ticaret Yapan Satıcıların Tacir Sıfatı  120
1. Genel Olarak  120
2. Ev Tabanlı E–Ticaret İşletmelerinin Ticari Nitelik Kazanması  121
a. Ev Tabanlı E–Ticaret İşletmelerinin Ticari Nitelik Kazanma Koşullarının Genel Olarak İncelenmesi  121
aa. Organizasyon ve Aleniyet Unsuru Açısından  121
bb. Devamlılık Unsuru Açısından  122
cc. Bağımsızlık Unsuru Açısından  123
dd. Gelir Sağlama Amacı Açısından  124
ee. Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru Açısından  126
aaa. Geleneksel İşletmeler  126
bbb. E–Ticaret İşletmeleri  134
b. Gelir Modellerine Göre Ev Tabanlı E–Ticaret İşletmelerinin Ticari Niteliklerinin Özel Olarak İncelenmesi  145
aa. Doğrudan Satış Gelir Modeli  146
aaa. Genel Olarak  146
bbb. Doğrudan Satış Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  147
ccc. Doğrudan Satış Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  147
ddd. Doğrudan Satış Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  148
bb. Stoksuz Satış Gelir Modeli  149
aaa. Genel Olarak  149
bbb. Stoksuz Satış Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  150
ccc. Stoksuz Satış Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  151
ddd. Stoksuz Satış Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  152
cc. Dijital Ürünler Gelir Modeli  153
aaa. Genel Olarak  153
bbb. Dijital Ürünler Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  154
ccc. Dijital Ürünler Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  154
ddd. Dijital Ürünler Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  154
dd. Çevrim içi Hizmetler Gelir Modeli  155
aaa. Genel Olarak  155
bbb. Çevrim içi Hizmetler Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  156
ccc. Çevrim içi Hizmetler Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  156
ddd. Çevrim İçi Hizmetler Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  156
ee. Talep Üzerine Baskı Gelir Modeli  157
aaa. Genel Olarak  157
bbb. Talep Üzerine Baskı Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  158
ccc. Talep Üzerine Baskı Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  158
ddd. Talep Üzerine Baskı Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  158
ff. Pazaryeri Gelir Modeli  160
aaa. Genel Olarak  160
bbb. Pazaryeri Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  160
ccc. Pazaryeri Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  161
ddd. Pazaryeri Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  161
gg. Satış Ortaklığı Gelir Modeli  162
aaa. Genel Olarak  162
bbb. Satış Ortaklığı Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  162
ccc. Satış Ortaklığı Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  163
ddd. Satış Ortaklığı Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  163
hh. Reklam Geliri Modeli  164
aaa. Genel Olarak  164
bbb. Reklam Geliri Modelinde Organizasyon Unsuru  164
ccc. Reklam Geliri Modelinde Bağımsızlık Unsuru  165
ddd. Reklam Geliri Modeli Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  165
ii. Abonelik Gelir Modeli  166
aaa. Genel Olarak  166
bbb. Abonelik Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  167
ccc. Abonelik Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  167
ddd. Abonelik Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  168
3. Ev Tabanlı Ticari E–Ticaret İşletmesinin Kısmen De Olsa Kendi Adına İşletilmesi  169
a. Genel Olarak  169
b. Satıcıların Fiilen İşletmeye Başlaması  170
c. Küçük ve Kısıtlılar Tarafından İşletme  171
d. Ticaretten Menedilen Kişiler Tarafından İşletme  173
e. Fiilen İşletmenin Yerine Geçen Unsurlar  174
Sonuç  177
Kaynakça  185
Kavram Dizini  195
 


Tuba Akçura Karaman
Ekim 2024
925.00 TL
Sepete Ekle
Betül Aktaş Ertan ...
Ekim 2024
265.00 TL
İndirimli: 238.50 TL (%10)
Sepete Ekle





 

İÇİNDEKİLER
İçindekiler
Ön Söz  7
Kısaltmalar  15
Giriş  19
Birinci Bölüm
TİCARET HUKUKUNA GÖRE TACİR–ESNAF AYRIMI
I. GENEL OLARAK  23
II. GERÇEK KİŞİ TACİR SIFATI  30
A. Genel Olarak  30
B. Gerçek Kişi Tacir Sıfatının Unsurları  30
1. Ticari İşletmenin Varlığı  31
a. Genel Olarak  31
b. Ticari İşletmenin Unsurları  34
aa. Organizasyon ve Aleniyet  35
bb. Gelir Sağlamayı Hedef Tutmak  37
cc. Devamlılık  39
dd. Bağımsızlık  42
ee. Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma  43
2. Ticari İşletmenin İşletilmesi  44
a. Kural Olarak Fiilen İşletme  44
b. Fiilen İşletmenin İkamesi Olan İşlemler  45
3. Ticari İşletmenin Kısmen de Olsa Kendi Adına İşletilmesi  46
a. Küçük ve Kısıtlılar  46
b. Ticaret Yapmaktan Menedilenler  47
III. ESNAF SIFATI  49
A. TTK’ye Göre Esnaf  49
1. Faaliyetin Sermayeden Çok Bedeni Çalışmaya Dayanması  50
2. Gelirin Çıkarılacak Kararnamede Gösterilen Sınırı Aşmaması  52
a. İlgili Bakanlar Kurulu Kararı  54
aa. Esnaf ve Sanatkâr Meslek Kollarından Birinde Faaliyet Göstermek  56
bb. Faaliyetin Sermaye ile Birlikte Bedeni Çalışmaya Dayanması  57
cc. Kazancının Tacir veya Sanayici Niteliğini Kazandırmayacak Miktarda Olması  57
b. Bakanlar Kurulu Kararının Şartlarına Dair Değerlendirme  59
aa. Vergilendirme Açısından Belirli Şartlar Taşımak  61
bb. Vergiden Muaf Olmak veya Basit Usulde Vergilendirilmek  62
cc. İşletme Hesabına Göre Defter Tutmakla Birlikte Kararda Öngörülen Sınırları Aşmamak  63
c. Karara Göre Tacir ve Sanayici Sayılanlar  63
B. ESMKK’ye Göre Esnaf  64
1. Faaliyetin Sermaye ile Birlikte Bedeni Çalışmaya Dayanması  65
2. Belirlenen Esnaf ve Sanatkâr Meslek Kollarına Dâhil Olmak  67
3. Kazancın Tacir veya Sanayici Niteliğini Kazandırmayacak Miktarda Olması  68
İkinci Bölüm
E–TİCARET
I. E–TİCARETİN TANIMI VE KAPSAMI  71
A. E–Ticaret Mevzuatı ve Tanımı  71
B. E–Ticaretin Kapsamı  77
II. KLASİK E–TİCARETTE KULLANILAN ARAÇLAR  79
A. Genel Olarak  79
B. Klasik E–Ticaretin Araçları  79
1. Geleneksel Televizyon  80
2. Geleneksel Telefon  80
3. Faks  80
4. Geleneksel Elektronik Ödeme ve Para Transfer Sistemleri  81
5. Geleneksel Elektronik Veri Değişimi Sistemi  81
III. MODERN E–TİCARETİN TEMEL ARACI İNTERNET  83
A. İnternet Kavramı ve Özneleri  83
B. İnternet Kullanım Verileri  87
C. Modern E–Ticaretin Dönemleri  89
D. İnternet ve E–Ticaretin Entegrasyonu  91
1. E–Ticarette Kullanılan Başlıca İnternet Hizmetleri  93
a. World Wide Web  93
b. E–Posta  93
c. Dosya Aktarım Protokolü  94
2. İnternet ile Kullanılan Başlıca E–Ticaret Araçları  94
a. İnternet EDI  94
b. Taşınabilir İnternet Cihazları  95
c. Modern E–Ticaret Platformları  96
d. Modern Ödeme Yöntemleri ve Çevrim içi Güvenlik Teknolojileri  97
IV. MOBİL TİCARET VE SOSYAL TİCARET  100
A. Mobil Ticaret  100
B. Sosyal Ticaret  102
V. E–TİCARETİN AVANTAJ VE DEZAVANTAJLARI  106
A. E–Ticaretin Avantajları  106
B. E–Ticaretin Dezavantajları  108
Üçüncü bölüm
EV TABANLI E–TİCARET YAPAN SATICILARIN
FAALİYETLERİ VE TACİR SIFATLARI
I. EV TABANLI E–TİCARET  111
A. Genel Olarak  111
B. Ev Tabanlı E–Ticaretin Türleri  113
1. Tarafları Bakımından  113
a. İşletmeler Arasında E–Ticaret (B2B)  114
b. İşletme ve Tüketici Arasında E–Ticaret (B2C ve C2B)  116
c. İşletme ve Devlet Arasında E–Ticaret (B2G)  118
2. Ürün Niteliği Bakımından  119
a. E–Ticaret Ürünleri  119
b. E–Ticaret Hizmetleri  119
C. Ev Tabanlı E–Ticaret Yapan Satıcıların Tacir Sıfatı  120
1. Genel Olarak  120
2. Ev Tabanlı E–Ticaret İşletmelerinin Ticari Nitelik Kazanması  121
a. Ev Tabanlı E–Ticaret İşletmelerinin Ticari Nitelik Kazanma Koşullarının Genel Olarak İncelenmesi  121
aa. Organizasyon ve Aleniyet Unsuru Açısından  121
bb. Devamlılık Unsuru Açısından  122
cc. Bağımsızlık Unsuru Açısından  123
dd. Gelir Sağlama Amacı Açısından  124
ee. Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru Açısından  126
aaa. Geleneksel İşletmeler  126
bbb. E–Ticaret İşletmeleri  134
b. Gelir Modellerine Göre Ev Tabanlı E–Ticaret İşletmelerinin Ticari Niteliklerinin Özel Olarak İncelenmesi  145
aa. Doğrudan Satış Gelir Modeli  146
aaa. Genel Olarak  146
bbb. Doğrudan Satış Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  147
ccc. Doğrudan Satış Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  147
ddd. Doğrudan Satış Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  148
bb. Stoksuz Satış Gelir Modeli  149
aaa. Genel Olarak  149
bbb. Stoksuz Satış Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  150
ccc. Stoksuz Satış Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  151
ddd. Stoksuz Satış Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  152
cc. Dijital Ürünler Gelir Modeli  153
aaa. Genel Olarak  153
bbb. Dijital Ürünler Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  154
ccc. Dijital Ürünler Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  154
ddd. Dijital Ürünler Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  154
dd. Çevrim içi Hizmetler Gelir Modeli  155
aaa. Genel Olarak  155
bbb. Çevrim içi Hizmetler Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  156
ccc. Çevrim içi Hizmetler Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  156
ddd. Çevrim İçi Hizmetler Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  156
ee. Talep Üzerine Baskı Gelir Modeli  157
aaa. Genel Olarak  157
bbb. Talep Üzerine Baskı Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  158
ccc. Talep Üzerine Baskı Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  158
ddd. Talep Üzerine Baskı Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  158
ff. Pazaryeri Gelir Modeli  160
aaa. Genel Olarak  160
bbb. Pazaryeri Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  160
ccc. Pazaryeri Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  161
ddd. Pazaryeri Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  161
gg. Satış Ortaklığı Gelir Modeli  162
aaa. Genel Olarak  162
bbb. Satış Ortaklığı Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  162
ccc. Satış Ortaklığı Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  163
ddd. Satış Ortaklığı Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  163
hh. Reklam Geliri Modeli  164
aaa. Genel Olarak  164
bbb. Reklam Geliri Modelinde Organizasyon Unsuru  164
ccc. Reklam Geliri Modelinde Bağımsızlık Unsuru  165
ddd. Reklam Geliri Modeli Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  165
ii. Abonelik Gelir Modeli  166
aaa. Genel Olarak  166
bbb. Abonelik Gelir Modelinde Organizasyon Unsuru  167
ccc. Abonelik Gelir Modelinde Bağımsızlık Unsuru  167
ddd. Abonelik Gelir Modelinde Esnaf İşletmesi için Öngörülen Sınırı Aşan Düzeyde Gelir Sağlamayı Hedef Tutma Unsuru  168
3. Ev Tabanlı Ticari E–Ticaret İşletmesinin Kısmen De Olsa Kendi Adına İşletilmesi  169
a. Genel Olarak  169
b. Satıcıların Fiilen İşletmeye Başlaması  170
c. Küçük ve Kısıtlılar Tarafından İşletme  171
d. Ticaretten Menedilen Kişiler Tarafından İşletme  173
e. Fiilen İşletmenin Yerine Geçen Unsurlar  174
Sonuç  177
Kaynakça  185
Kavram Dizini  195
 


 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024