Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Flutter ile Mobil Uygulama Geliştirme
Dart Temelleri – Nesne Yönelimli Programlama
Kasım 2022 / 3. Baskı / 436 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 

Diğer Baskılar
 Baskı Tarih Fiyatı İndirimli
 4. Eylül 2024 410.00 TL -      Sepete Ekle
 2. Şubat 2022 155.00 TL 99.00 TL (%36) Sepete Ekle
 1. Şubat 2021 99.00 TL 64.90 TL (%34) Sepete Ekle
   

Kitap, gördüğü yoğun ilgi sonucunda kısa sürede üçüncü baskısını yapmıştır.

Flutter, Google tarafından geliştirilen ve bir kez kod yazarak hem Android hem de iOS platformları için uygulama geliştirmemizi sağlayan, güçlü bir teknolojidir. Kısa sürede yüksek performanslı mobil uygulamalar geliştirebilmemize olanak sağlayan Flutter, bu avantajı sayesinde çok kısa zamanda popüler bir teknoloji haline gelmiştir.

Görece yeni bir teknoloji olmasına rağmen Flutter, dünya devi şirketler de dahil olmak üzere birçok şirket tarafından kullanılmaya başlanmıştır ve kullanımı her geçen gün artmaktadır. Bu yüzden Flutter geliştiricilerine olan ihtiyaç da hızla artmaktadır. Siz de Flutter öğrenmeye bir an önce başlayarak dünya çapında büyük şirketler tarafından aranan nitelikte bir yazılımcı olabilirsiniz.

Eğer kendi projelerini hayata geçirmek isteyen bir girişimciyseniz, kodlama aşamasından uygulamayı yayınlama aşamasına kadar, ihtiyaç duyduğunuz tüm bilgileri kitapta bulabilir ve hayalinizdeki projeyi hayata geçirebilirsiniz.

Flutter'ı her yönüyle ele alan bu kitap hiçbir ön bilgi gerektirmemektedir ve herhangi bir programlama tecrübesi olmayan kişilere Flutter öğretmek amacıyla, kaynak kitap olarak da kullanılabilir. Kitabın içinde, adım adım A'dan Z'ye gerçek hayatta kullanabileceğiniz 4 uygulama bulunmakta olup, ilgili program satırlarını web sitesinden indirebilirsiniz.

Not: Özel indirime giren kitapların kapaklarında, normal kullanımını engellemeyecek şekilde, yıpranma veya küçük hasarlar bulunabilir.

Konu Başlıkları
Dart Programlama Dili
Asenkron Programlama
Null Safety
Nesne Yönelimli Programlama
Widget Kavramı
Stateless Widget ve Stateful Widget
Temel Widget'lar
Ekranlar Arası Geçiş
Cihaz Hafızasına Veri Kaydetme
JSON Parse
İnternetten Veri Çekme
Örnek Uygulamalar
Uygulamayı Play Store'a Yükleme
Barkod: 9789750281716
Yayın Tarihi: Kasım 2022
Baskı Sayısı:  3
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 436
Yayınevi: Seçkin Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 

İÇİNDEKİLER
İçindekiler
Önsöz  5
1. BÖLÜM:
DART: TEMEL PROGRAMLAMA
1. DEĞİŞKENLER  12
1.1. Metinler (String)  13
1.2. Integer ve Double  15
1.3. Boolean  16
1.4. Değişken İsimlendirme  17
1.5. Çalışma Sırası  20
1.6. var Anahtar Kelimesi  20
1.7. null Değerler  22
1.8. dynamic Veri Tipi  23
1.9. Tip Dönüşümleri  24
2. OPERATÖRLER  27
3. LİST VE SET  33
3.1. List  33
3.2. Set  36
4. MAP  37
5. SABİTLER  42
5.1. const ve final Arasındaki Farklar  43
6. KONTROL YAPILARI  46
6.1. If Yapısı  46
6.1.1. If – Else Yapısı  47
6.1.2. If – Else – If Yapısı  48
6.1.3. Kısaltma Yapıları  49
6.1.3.1. Ternary – If (?:)  49
6.1.3.2. If – null (??)  50
6.1.3.3. If – Null – Assign (??=)  51
6.2. Switch – Case Yapısı  52
7. DÖNGÜLER  54
7.1. For  54
7.2. Foreach  57
7.3. While  60
7.4. Do – While  62
8. HATA KONTROLÜ (try – catch – finally)  64
9. FONKSİYONLAR  69
9.1. Fonksiyonlar: Matematiksel Anlatım  85
9.2. Fonksiyonlar: İsimlendirilmiş Parametreler  90
9.3. Fonksiyonlar: Opsiyonel Parametreler  98
10. ASENKRON PROGRAMLAMA  100
10.1. Future  100
10.2. async ve await  105
11. YORUM SATIRLARI  107
12. NULL SAFETY  110
12.1. Sound Null Safety  115
12.2. late Anahtar Kelimesi  116
2. BÖLÜM:
DART: NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA
1. SINIF (CLASS) OLUŞTURMA  123
2. KAPSAM (SCOPE)  133
2.1. this  138
3. CONSTRUCTOR (YAPICI METOD)  140
3.1. Named (İsimlendirilmiş) Constructor  146
4. ERİŞİLEBİLİRLİK (public ve private)  147
5. GETTER VE SETTER  152
6. ABSTRACTION (SOYUTLAMA)  157
7. ENCAPSULATION (KAPSÜLLEME)  159
8. INHERITANCE (KALITIM)  162
8.1. super  168
9. POLYMORPHISM (ÇOK BİÇİMLİLİK)  172
10. FONKSİYONEL SINIFLAR  175
10.1. static  178
11. ABSTRACT CLASS (SOYUT SINIF)  179
12. INTERFACE (ARAYÜZ)  184
13. MİXİN  190
14. ENUMERATİON (ENUM)  196
15. PACKAGE (PAKET)  199
3. BÖLÜM:
FLUTTER
1. FLUTTER PROJESİ OLUŞTURMA  205
2. PROJEYE İLK BAKIŞ  210
2.1. pubspec.yaml  211
3. WIDGET KAVRAMI VE İLK KODLAR  214
4. EKRAN OLUŞTURMA VE SCAFFOLD  225
5. STATEFUL WIDGET  234
5.1. Stateless Widget ile Stateful Widget Arasındaki Farklar  235
5.2. State Kavramı  239
6. HOT RELOAD VE HOT RESTART  241
6.1. Hot Reload  241
6.2. Hot Restart  241
6.3. Full Restart  242
7. TEMEL WIDGET'LAR  243
7.1. Text  243
7.1.1. Text Style (Yazı Stili)  245
7.2. Container  247
7.3. Column ve Row  252
7.3.1. SizedBox  259
7.4. Resimler  262
7.4.1. Image.asset  265
7.4.2. Image.network  269
7.4.3. CircleAvatar  270
7.5. Butonlar  273
7.5.1. ElevatedButton  273
7.5.1.1. ElevatedButton.icon  281
7.5.2. OutlinedButton  281
7.5.3. TextButton  282
7.5.4. IconButton  282
7.5.5. FloatingActionButton (FAB)  283
7.6. TextField  285
7.7. ListView  301
7.7.1. ListView.builder  304
7.7.2. ListTile  309
7.8. Expanded  313
7.8.1. flex Parametresi  320
7.9. DropdownButton  323
8. EKRANLAR ARASI GEÇİŞ  332
8.1. Navigator.push  335
8.2. Navigator.pushment  338
8.3. Navigator.pop  340
8.4. Sayfalar Arası Veri Aktarımı  342
8.5. WillPopScope  350
9. CİHAZ HAFIZASINA VERİ KAYDETME  352
9.1. Hazır Paket Kullanımı  353
9.2. SharedPreferences  355
10. JSON Parse  367
10.1. initState  380
10.2. ExpansionTile  383
11. İNTERNETTEN VERİ ÇEKME ()  387
12. ÖRNEK UYGULAMA: DÜNYA ÜLKELERİ  402
12.1. widget Anahtar Kelimesi  428
Yazar Hakkında  435
 


Oğuz Rakıcı
Ekim 2024
400.00 TL
Sepete Ekle
Cihan Ürtekin
Ocak 2023
540.00 TL
Sepete Ekle
Oğuz Rakıcı
Temmuz 2022
395.00 TL
İndirimli: 195.00 TL (%51)
Sepete Ekle





 

İÇİNDEKİLER
İçindekiler
Önsöz  5
1. BÖLÜM:
DART: TEMEL PROGRAMLAMA
1. DEĞİŞKENLER  12
1.1. Metinler (String)  13
1.2. Integer ve Double  15
1.3. Boolean  16
1.4. Değişken İsimlendirme  17
1.5. Çalışma Sırası  20
1.6. var Anahtar Kelimesi  20
1.7. null Değerler  22
1.8. dynamic Veri Tipi  23
1.9. Tip Dönüşümleri  24
2. OPERATÖRLER  27
3. LİST VE SET  33
3.1. List  33
3.2. Set  36
4. MAP  37
5. SABİTLER  42
5.1. const ve final Arasındaki Farklar  43
6. KONTROL YAPILARI  46
6.1. If Yapısı  46
6.1.1. If – Else Yapısı  47
6.1.2. If – Else – If Yapısı  48
6.1.3. Kısaltma Yapıları  49
6.1.3.1. Ternary – If (?:)  49
6.1.3.2. If – null (??)  50
6.1.3.3. If – Null – Assign (??=)  51
6.2. Switch – Case Yapısı  52
7. DÖNGÜLER  54
7.1. For  54
7.2. Foreach  57
7.3. While  60
7.4. Do – While  62
8. HATA KONTROLÜ (try – catch – finally)  64
9. FONKSİYONLAR  69
9.1. Fonksiyonlar: Matematiksel Anlatım  85
9.2. Fonksiyonlar: İsimlendirilmiş Parametreler  90
9.3. Fonksiyonlar: Opsiyonel Parametreler  98
10. ASENKRON PROGRAMLAMA  100
10.1. Future  100
10.2. async ve await  105
11. YORUM SATIRLARI  107
12. NULL SAFETY  110
12.1. Sound Null Safety  115
12.2. late Anahtar Kelimesi  116
2. BÖLÜM:
DART: NESNE YÖNELİMLİ PROGRAMLAMA
1. SINIF (CLASS) OLUŞTURMA  123
2. KAPSAM (SCOPE)  133
2.1. this  138
3. CONSTRUCTOR (YAPICI METOD)  140
3.1. Named (İsimlendirilmiş) Constructor  146
4. ERİŞİLEBİLİRLİK (public ve private)  147
5. GETTER VE SETTER  152
6. ABSTRACTION (SOYUTLAMA)  157
7. ENCAPSULATION (KAPSÜLLEME)  159
8. INHERITANCE (KALITIM)  162
8.1. super  168
9. POLYMORPHISM (ÇOK BİÇİMLİLİK)  172
10. FONKSİYONEL SINIFLAR  175
10.1. static  178
11. ABSTRACT CLASS (SOYUT SINIF)  179
12. INTERFACE (ARAYÜZ)  184
13. MİXİN  190
14. ENUMERATİON (ENUM)  196
15. PACKAGE (PAKET)  199
3. BÖLÜM:
FLUTTER
1. FLUTTER PROJESİ OLUŞTURMA  205
2. PROJEYE İLK BAKIŞ  210
2.1. pubspec.yaml  211
3. WIDGET KAVRAMI VE İLK KODLAR  214
4. EKRAN OLUŞTURMA VE SCAFFOLD  225
5. STATEFUL WIDGET  234
5.1. Stateless Widget ile Stateful Widget Arasındaki Farklar  235
5.2. State Kavramı  239
6. HOT RELOAD VE HOT RESTART  241
6.1. Hot Reload  241
6.2. Hot Restart  241
6.3. Full Restart  242
7. TEMEL WIDGET'LAR  243
7.1. Text  243
7.1.1. Text Style (Yazı Stili)  245
7.2. Container  247
7.3. Column ve Row  252
7.3.1. SizedBox  259
7.4. Resimler  262
7.4.1. Image.asset  265
7.4.2. Image.network  269
7.4.3. CircleAvatar  270
7.5. Butonlar  273
7.5.1. ElevatedButton  273
7.5.1.1. ElevatedButton.icon  281
7.5.2. OutlinedButton  281
7.5.3. TextButton  282
7.5.4. IconButton  282
7.5.5. FloatingActionButton (FAB)  283
7.6. TextField  285
7.7. ListView  301
7.7.1. ListView.builder  304
7.7.2. ListTile  309
7.8. Expanded  313
7.8.1. flex Parametresi  320
7.9. DropdownButton  323
8. EKRANLAR ARASI GEÇİŞ  332
8.1. Navigator.push  335
8.2. Navigator.pushment  338
8.3. Navigator.pop  340
8.4. Sayfalar Arası Veri Aktarımı  342
8.5. WillPopScope  350
9. CİHAZ HAFIZASINA VERİ KAYDETME  352
9.1. Hazır Paket Kullanımı  353
9.2. SharedPreferences  355
10. JSON Parse  367
10.1. initState  380
10.2. ExpansionTile  383
11. İNTERNETTEN VERİ ÇEKME ()  387
12. ÖRNEK UYGULAMA: DÜNYA ÜLKELERİ  402
12.1. widget Anahtar Kelimesi  428
Yazar Hakkında  435
 


 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024