Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Yeni Nesil Reklamcılık
Digital Çağ İçin Yeni Kurallar
Mart 2017 / 2. Baskı / 196 Syf.
Fiyatı: 85.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Bugünün en büyük tartışması geleneksel reklam üretme biçiminin ölüp ölmediği üzerine. Dijital medyanın ortaya çıkması ve kullanımın artmasıyla bir dönüşüm yaşadığı kesin. Fons Van Dyck bu kitapta farklı sorulara yanıt vererek sonuçta yöneticiler, pazarlamacılar ve reklamcıların kafasındaki "Bu çağda etkili reklam nasıl olur?" sorusuna kesin bir dille yanıtlar veriyor. Reklamın pazarlama ve pazarlama iletişimi planlarındaki yeni yerine açıklık getiriyor, bakış açısı kazandırıyor.

-Dyck'ın kitapta yanıtladığı sorular şunlar:

-Reklamın öz hedef kitlesi artık kim?

-Hangi strateji en iyi çalışan stratejidir?

-Sosyal medya reklamcılığın sonu mu?

-Pazarlama ve iletişim çabalarının entegrasyonu niçin daha önemli hale geldi?

-Farklı Satış Vaadi mi yoksa Duygusal Satış Vaadi mi önemlidir?

-Global reklamcılık mı yerel reklamcılık reklamcılığın geleceğinde etkili olacak?

-Reklamcılık da "Retro"nun gücü ne?

-"Yeşil ya da sürdürülebilir" çekicilikler reklamcılıkta etkili rol oynayabilir mi?

-Şirketlere pazarlama ve reklamın yaptığı katkıların bilimsel kanıtları var mı?

-Kriz dönemlerinde reklam kesilmeli mi?

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786056510618
Yayın Tarihi: Mart 2017
Baskı Sayısı:  2
Ebat: 14x21
Sayfa Sayısı: 196
Yayınevi: The Kitap
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Kemal Çağlar
Mayıs 2024
200.00 TL
Sepete Ekle
Selin Tüzün Ateşalp ...
Aralık 2023
265.00 TL
Sepete Ekle
Mevlüt Sedat Dönmez
Eylül 2023
249.50 TL
Sepete Ekle
Hasan Tutar ...
Haziran 2023
290.00 TL
İndirimli: 246.50 TL (%15)
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024