Pazarlamaya Giriş kitabı yaşamımızın bir parçası olan pazarlama olgusunun meslek yüksekokulu seviyesinde veya birincil amacı pazarlama olmayan hedef kitle için daha basit, sade ve iyi bir şekilde öğrenilmesine katkı sağlamak amacıyla hazırlanmış. Bu baskıda tüm eser yeniden gözden geçirilmiş, önceki baskılarda verilen istatistikler güncellenmiş, akıcılık açısından iyileştirmeler yapılmış, pazarlama alanındaki yeni gelişmelerden bazıları içeriğe dahil edilerek eserin daha zamanlı ve faydalı bir eser olması için gayret gösterilmiştir.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
Pazarlamada Temel Kavramlar
Pazar ve Pazarlama Çevresi
Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırmaları
Tüketici Davranışları
Pazar Bölümlendirme ve Hedef Pazar Belirleme
Ürünler ve Ürün Stratejileri
Fiyat ve Fiyatlandırma Stratejileri
Tutundurma ve Tutundurma Stratejileri
Tutundurma ve Pazarlama İletişimi
Dağıtım Kanalları ve Stratejileri
Pazarlamada Kontrol, Sosyal Sorumluluk ve Pazarlama Ahlakı