Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Kendinize Güvenerek
Android ve Oyun Programlama
Facebook/Google+ – Multimedya Donanım – Grafik
Şubat 2016 / 5. Baskı / 391 Syf.
Fiyatı: 430.00 TL
İndirimli: 90.00 TL (%79)
24 saat içerisinde temin edilir.
 
Sepete Ekle

Diğer Baskılar
 Baskı Tarih Fiyatı İndirimli
 4. Eylül 2014 31.00 TL 9.90 TL (%68) Sepete Ekle
 3. Temmuz 2013 24.50 TL 4.90 TL (%80) Sepete Ekle
 2. Mart 2012 17.50 TL 9.50 TL (%46) Sepete Ekle
 1. Mayıs 2011 17.00 TL -      Sepete Ekle
   

Gözden geçirilmiş 5. baskısını yapan kitap, Android SDK'nın temelinden başlamış ve Facebook/Google+ - Android bağlantısı gibi ileri konuları da içermektedir. Konular anlatılırken ekran görüntüleri eşliğinde çok sayıda örnek verilerek konunun ve farklı uygulamaların daha rahat anlaşılması amaçlanmıştır.

Android işletim sistemi, akıllı telefonlarda en çok kullanılan işletim sistemi olmuş ve Android Markette yüz binlerce farklı uygulama ile akıllı telefon kullanıcılarına farklı uygulamaları indirme şansı vermiştir. Başarılı ve güzel çalışan uygulamalar ise uygulamayı yapan kişiye maddi ve manevi kazançlar sağlamaktadır. Bu sebeple, Android konusunda yazılımcı ihtiyacı her geçen gün artmaktadır.

Ülkemizde Android işletim sistemi Milli Eğitim Bakanlığının FATİH projesiyle birlikte büyük önem kazanmış ve bu konuda yazılımlara/yazılımcılara daha da çok ihtiyaç duyulmaya başlanmıştır.

Not: Özel indirime giren kitapların kapaklarında, normal kullanımını engellemeyecek şekilde, yıpranma veya küçük hasarlar bulunabilir.

Konu Başlıkları
Android Studio
Android ve Oyun Programlamanın Temelleri
OpenGL ES
Emülatör Kullanımı
Android–UI
SQLite
Content Provider
Ses Tanıma
SMS
Multimedya
Facebook – Google+
Google App Inventor
Barkod: 9789750236594
Yayın Tarihi: Şubat 2016
Baskı Sayısı:  5
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 391
Yayınevi: Seçkin Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 

İÇİNDEKİLER
İçindekiler  
Önsöz  9
Bölüm 1  
Android Programlamanın Temelleri  
1.1 Android – OS Yapısına Giriş  19
1.1.1 Eclipse, Java ve Android SDK Kurulumu  19
1.1.2 İlk Android Programı  29
1.1.3 Android Projesinin Yapısı  34
1.2 Emülatör Kullanımı  36
1.2.1 Emülatör Tanımı ve Kullanımı  36
1.2.2 Firmaların Emülatörleri  38
1.3 Debug  42
1.3.1 Emülatör ile Debug  42
1.3.2 Emülatör ile İletişim  44
1.3.3 DDMS  46
1.3.4 LogCat  47
1.4 Android Studio Kullanımı  48
1.4.1 Android Studio Kurulumu  48
1.4.2 Android SDK Manager Güncellemeleri  55
1.4.3 – İlk Açılış  57
1.4.4 Emülatör Kullanımı  59
Bölüm 2  
Android UI  
2.1 Android Manifest  65
2.2 Activities  65
2.2.1 Activities Nedir?  65
2.2.2 Sub Activities  69
2.2.3 Sub Activities’lerde Cevap  74
2.3 Intents  80
2.3.1 Dış Intents’ler ve Sub Activities  80
2.3.2 İç Intent’ler  86
2.4 Layout ve View  90
2.4.1 Temel Layout 1  90
2.4.2 Temel Layout 2  97
2.4.3 View ve Widgets  102
2.5 Menüler  106
2.5.1 Menü  106
2.5.2 İç Menüler  111
2.6 Diyalog Pencereleri ve Toasts  115
2.6.1 Toasts  115
2.6.2 Diyalog Pencereleri  119
Bölüm 3  
Veri Erişimi  
3.1 Listeler, Diziler ve Adapter’ler  125
3.2 Ayarlar  128
3.2.1 Ayarlar Sayfasını Programlama  128
3.2.2 Ayarlara Ulaşmak  133
3.3 Dosya Sistemi  135
3.3.1 Dosya Kayıt Etme  135
3.3.2 Dosya Yükleme  140
3.3.3 Assets  143
3.4 Veritabanı  144
3.4.1 SQLite Veritabanı Oluşturma  144
3.4.2 Verileri Okumak ve Yazmak  148
3.5 Content Provider  154
3.5.1 Content Provider  154
Bölüm 4  
Arka Plan Programları  
4.1 Arka Plandaki Activity’ler  161
4.1.1 Broadcasts  161
4.2 Services  164
4.2.1 Services Başlatma ve Durdurma  164
4.2.2 Service ile İletişim  168
Bölüm 5  
Android ve Dış Dünya  
5.1 Web Sayfası  175
5.2 SMS  178
Bölüm 6  
Multimedya  
6.1 Ses  187
6.2 Video  191
6.3 Resimler  193
6.4 Metin Çizimleri  195
6.5 Dil Tanıma  198
Bölüm 7  
Donanım  
7.1 Giriş  205
7.2 Kamera  209
7.3 Accelerometer (İvme Ölçer)  212
7.4 Wake Lock  214
7.5 Mikrofon  215
Bölüm 8  
Threads  
8.1 Threads  223
Bölüm 9  
Facebook, Google+  
9.1 Facebook  231
9.2 Google+  236
Bölüm 10  
Google App Inventor  
10.1 Google App Inventor  245
10.1.1 Kurulum  245
10.1.2 Nasıl Kullanırım?  247
Bölüm 11  
Android Oyun Programla Temelleri  
11.1 Nereden Başlamalıyım?  257
11.1.1 Taslak  257
11.1.2 Giriş  257
11.1.3 Dosyalama  257
11.1.4 Grafik  258
11.1.5 Ses  258
11.1.6 Ağ  258
11.1.7 Simülasyon  258
11.2 Manifest Dosyası  260
11.2.1 <manifest> elementi  260
11.2.2 <application> tagı  261
11.2.2 <activity> tagı  261
11.2.3 <uses–permission> tagı  262
11.2.4 <uses–feature> tagı  262
11.2.5 <uses–sdk> tagı  263
11.2.6 Oyun ikonu  263
11.3 Bir test projesi  263
11.3.1 AnaMenuActivity  264
11.3.2 NormalAktivite Sınıfı  266
11.3.3 TekDokunmaAktivite Sınıfı  268
11.3.4 CokluDokunmaAktivite Sınıfı  270
11.3.5 TusBasmaAktivite  273
11.3.6 Accelerometer  275
11.3.7 Dosyalama  278
11.3.7.1 Assets  278
11.3.7.2 SD Kartı  279
11.3.8 Ses  282
11.3.9 Grafik  285
11.3.9.1 Wake Lock  285
11.3.9.2 Full Screen  286
11.3.9.3 Ekran Yenilemesi  287
11.3.9.4 Basit Şekiller  291
11.3.9.5 Resim  293
11.3.9.5 Metin çizimleri  296
11.3.9.6 SurfaceView  299
Bölüm 12  
Android Oyun Framework Oluşturma  
12.1 OyunDosyalama  305
12.2 Ses  306
12.3 İvme Ölçer  311
12.4 Havuz Sınıfı  312
12.4.1 Klavye  314
12.4.2 Dokunmatik Sınıfı  317
12.4.2.1 TekDokunmatık Sınıfı  318
12.4.2.2 CokluDokunmatik Sınıfı  321
12.4.3 GenelGiris sınıfı  326
12.5 Grafik Bölümü  329
12.5.1 Density (Yoğunluk)  331
12.5.2 Aspect Ratio (Boy oranı)  331
12.5.3 HizliSurfaceView sınıfı  337
12.6 SuperOyun sınıfı  340
Bölüm 13  
Yılan Amca Oyunu  
13.1 YilanAmca Temeli  349
13.2 Ayarlar  360
13.3 YilanAmca Yüzeyi  362
13.4 AnaMenuYuzey  363
13.5 PuanYuzey  365
13.6 Tas Sınıfı  368
13.7 Yılan Amca ve Parçaları  369
13.8 Oyun Alanı  371
13.9 Oyun Yüzeyi  374
Bölüm 14  
OpenGL ES’e Ufak Bir Giriş  
14.1 Nedir Bu OpenGL ES  385
14.2 GLSurfaceView  385
Kavramlar Dizini  389
 


Cihan Ürtekin
Eylül 2024
410.00 TL
Sepete Ekle
Serkan Telci
Mayıs 2019
430.00 TL
İndirimli: 55.00 TL (%87)
Sepete Ekle
Mehmet Ali Sıcak
Eylül 2018
1126.00 TL
Sepete Ekle
Mustafa Arslantunalı
Ocak 2014
329.00 TL
Sepete Ekle





 

İÇİNDEKİLER
İçindekiler  
Önsöz  9
Bölüm 1  
Android Programlamanın Temelleri  
1.1 Android – OS Yapısına Giriş  19
1.1.1 Eclipse, Java ve Android SDK Kurulumu  19
1.1.2 İlk Android Programı  29
1.1.3 Android Projesinin Yapısı  34
1.2 Emülatör Kullanımı  36
1.2.1 Emülatör Tanımı ve Kullanımı  36
1.2.2 Firmaların Emülatörleri  38
1.3 Debug  42
1.3.1 Emülatör ile Debug  42
1.3.2 Emülatör ile İletişim  44
1.3.3 DDMS  46
1.3.4 LogCat  47
1.4 Android Studio Kullanımı  48
1.4.1 Android Studio Kurulumu  48
1.4.2 Android SDK Manager Güncellemeleri  55
1.4.3 – İlk Açılış  57
1.4.4 Emülatör Kullanımı  59
Bölüm 2  
Android UI  
2.1 Android Manifest  65
2.2 Activities  65
2.2.1 Activities Nedir?  65
2.2.2 Sub Activities  69
2.2.3 Sub Activities’lerde Cevap  74
2.3 Intents  80
2.3.1 Dış Intents’ler ve Sub Activities  80
2.3.2 İç Intent’ler  86
2.4 Layout ve View  90
2.4.1 Temel Layout 1  90
2.4.2 Temel Layout 2  97
2.4.3 View ve Widgets  102
2.5 Menüler  106
2.5.1 Menü  106
2.5.2 İç Menüler  111
2.6 Diyalog Pencereleri ve Toasts  115
2.6.1 Toasts  115
2.6.2 Diyalog Pencereleri  119
Bölüm 3  
Veri Erişimi  
3.1 Listeler, Diziler ve Adapter’ler  125
3.2 Ayarlar  128
3.2.1 Ayarlar Sayfasını Programlama  128
3.2.2 Ayarlara Ulaşmak  133
3.3 Dosya Sistemi  135
3.3.1 Dosya Kayıt Etme  135
3.3.2 Dosya Yükleme  140
3.3.3 Assets  143
3.4 Veritabanı  144
3.4.1 SQLite Veritabanı Oluşturma  144
3.4.2 Verileri Okumak ve Yazmak  148
3.5 Content Provider  154
3.5.1 Content Provider  154
Bölüm 4  
Arka Plan Programları  
4.1 Arka Plandaki Activity’ler  161
4.1.1 Broadcasts  161
4.2 Services  164
4.2.1 Services Başlatma ve Durdurma  164
4.2.2 Service ile İletişim  168
Bölüm 5  
Android ve Dış Dünya  
5.1 Web Sayfası  175
5.2 SMS  178
Bölüm 6  
Multimedya  
6.1 Ses  187
6.2 Video  191
6.3 Resimler  193
6.4 Metin Çizimleri  195
6.5 Dil Tanıma  198
Bölüm 7  
Donanım  
7.1 Giriş  205
7.2 Kamera  209
7.3 Accelerometer (İvme Ölçer)  212
7.4 Wake Lock  214
7.5 Mikrofon  215
Bölüm 8  
Threads  
8.1 Threads  223
Bölüm 9  
Facebook, Google+  
9.1 Facebook  231
9.2 Google+  236
Bölüm 10  
Google App Inventor  
10.1 Google App Inventor  245
10.1.1 Kurulum  245
10.1.2 Nasıl Kullanırım?  247
Bölüm 11  
Android Oyun Programla Temelleri  
11.1 Nereden Başlamalıyım?  257
11.1.1 Taslak  257
11.1.2 Giriş  257
11.1.3 Dosyalama  257
11.1.4 Grafik  258
11.1.5 Ses  258
11.1.6 Ağ  258
11.1.7 Simülasyon  258
11.2 Manifest Dosyası  260
11.2.1 <manifest> elementi  260
11.2.2 <application> tagı  261
11.2.2 <activity> tagı  261
11.2.3 <uses–permission> tagı  262
11.2.4 <uses–feature> tagı  262
11.2.5 <uses–sdk> tagı  263
11.2.6 Oyun ikonu  263
11.3 Bir test projesi  263
11.3.1 AnaMenuActivity  264
11.3.2 NormalAktivite Sınıfı  266
11.3.3 TekDokunmaAktivite Sınıfı  268
11.3.4 CokluDokunmaAktivite Sınıfı  270
11.3.5 TusBasmaAktivite  273
11.3.6 Accelerometer  275
11.3.7 Dosyalama  278
11.3.7.1 Assets  278
11.3.7.2 SD Kartı  279
11.3.8 Ses  282
11.3.9 Grafik  285
11.3.9.1 Wake Lock  285
11.3.9.2 Full Screen  286
11.3.9.3 Ekran Yenilemesi  287
11.3.9.4 Basit Şekiller  291
11.3.9.5 Resim  293
11.3.9.5 Metin çizimleri  296
11.3.9.6 SurfaceView  299
Bölüm 12  
Android Oyun Framework Oluşturma  
12.1 OyunDosyalama  305
12.2 Ses  306
12.3 İvme Ölçer  311
12.4 Havuz Sınıfı  312
12.4.1 Klavye  314
12.4.2 Dokunmatik Sınıfı  317
12.4.2.1 TekDokunmatık Sınıfı  318
12.4.2.2 CokluDokunmatik Sınıfı  321
12.4.3 GenelGiris sınıfı  326
12.5 Grafik Bölümü  329
12.5.1 Density (Yoğunluk)  331
12.5.2 Aspect Ratio (Boy oranı)  331
12.5.3 HizliSurfaceView sınıfı  337
12.6 SuperOyun sınıfı  340
Bölüm 13  
Yılan Amca Oyunu  
13.1 YilanAmca Temeli  349
13.2 Ayarlar  360
13.3 YilanAmca Yüzeyi  362
13.4 AnaMenuYuzey  363
13.5 PuanYuzey  365
13.6 Tas Sınıfı  368
13.7 Yılan Amca ve Parçaları  369
13.8 Oyun Alanı  371
13.9 Oyun Yüzeyi  374
Bölüm 14  
OpenGL ES’e Ufak Bir Giriş  
14.1 Nedir Bu OpenGL ES  385
14.2 GLSurfaceView  385
Kavramlar Dizini  389
 


 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024