Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Reklamların Haksız Rekabet Boyutu Karşısında Tüketicilerin Korunması
Kasım 2020 / 1. Baskı / 183 Syf.
Fiyatı: 110.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Reklamların satıcı ve hizmet sağlayıcılar ile tüketici arasında bir köprü görevi vardır. Reklam, talebi yaratmak ve arttırmak, satıcılar ile alıcılar arasında ilişki kurmak amacını taşır. Reklamda bir mal veya hizmetin tüketicilere tanıtımı söz konusudur. Çetin bir şekilde süren rekabet ortamında reklam verenler aldatıcı veya yanlış bilgi içeren reklamlar ile tüketicileri buluşturabilir. Tüketiciler ise kalitesine güvendikleri bu mala erişmeye çalışır. Tüketicilerin aldatıcı reklamlar karşısında da korunması gerekliliği hususu önem arz etmiştir. Bu çalışma¬ da reklamların haksız rekabet boyutu karşısında tüketicilerin korunması gerekliliğinden söz edilmiş. Mevzuat kapsamında konuya ilişkin yer alan düzenlemeler de ele alınarak Yargıtay'ın ve Danıştay'ın vermiş olduğu kararların ışığı altında konu irdelenmiş.

(Girişten)

Konu Başlıkları
Reklam Kavramı, Reklamın Hukuki Niteliği, Benzer Kavramlarla Karşılaştırılması, Tüketici Kavramı
Haksız Rekabet Kavramı, Haksız Rekabet Boyutuyla Hukuka Aykırı Reklamlar
Hukuka Aykırı Reklamlara Karşı Yaptırımlar
Barkod: 9786257127806
Yayın Tarihi: Kasım 2020
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 183
Yayınevi: Savaş Yayınevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2025