Teknoloji ekseninde dönen günümüz dünyası pandemi ve ekonomik krizlerin etkisi ile küresel, ulusal ve bireysel anlamda artık geriye dönemeyeceğimiz yeni bir gelecek inşa etmeyi zorunlu hâle getirmiştir. Dijitalleşme ve yeni iletişim araçlarında yaşanan gelişmeler, sağladığı fırsatlar yanında kurumlar için bir takım riskleri de beraberinde getirmiş ve birçok sektör köklü değişikliklerle karşı karşıya kalmıştır. Bu sektörlerin başında sağlık sektörü de yer almaktadır. Bu değişim süreci ile sağlık işletmeleri de tıpkı bireyler gibi iletişimi, tüm süreçlerinin merkezine koymak zorunda kalmıştır. Bilginin sınırsızca ve hızla arttığı ve paylaşıldığı bu yüzyılda çevreye uyum, etkin bir hakla ilişkiler ve iletişim gücü ile sağlanabilir. Kısaca yeni koşullara uyum, çevre ile etkili iletişim, rekabete dayanma ve varlığını devam ettirme eskisine göre daha fazla uzman iletişim becerilerini gerekli kılmaktadır. Bu gelişmelerden sağlık endüstrisi de payını almıştır.
Günümüz sağlık işletmelerinde yönetim dinamik bir süreçtir. Bu süreçte gerek sağlık kurumlarının çalışanları ile gerekse hasta, hasta yakını, tedarikçiler, rakipler ve diğer dış paydaşlar ile sağlıklı ilişkiler kurma ve sürdürme en önemli konulardan biridir. İşletmeyi, çevresi ve alt sistemleri ile birlikte bütüncül bir bakışla ele alan yönetim yaklaşımında;, iç ve dış hedef kitle ile etkili bir iletişim ortamı yaratma ve işletmenin çevreye uyumunu sağlama, rekabetin yoğun biçimde yaşandığı sağlık hizmetleri ekosisteminde halkla ilişkiler ve iletişim, işletmelerin en önemli stratejik silahıdır. Bu stratejik silah ise ancak etkili bir hakla ilişkiler departmanı ile hedefine ulaşabilir.
Barkod: 9786254176715
|
Yayın Tarihi: Mart 2022 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 19x25 |
Sayfa Sayısı: 224
|
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|