İÇİNDEKİLER
Önsöz 9 1. Bölüm Anket Hakkında 13 Neden Anket? 13 Anketler Neden İşe Yaramaz? 13 Hata kaynakları? 14 Anket Nasıl İşe Yarar? 19 2. Bölüm Planlama 21 Anket Yapılmalı mı? 21 Ne Tür Bilgiye İhtiyaç Var? 23 Hangi Anket Yönetimi Kullanılacak? 26 Anket Kimlere Uygulanacak? 34 Proje Ne Kadar Kaynak Gerektirecek? 44 Proje Ne Kadar Zamanda Tamamlanacak? 47 3. Bölüm Tasarım 51 Uygun Soru Formatının Belirlenmesi 51 Soruların Yazılması 60 Soru Formunun Yapısı 70 4. Bölüm Uygulama 85 Posta Anketleri 85 Telefon Anketleri 97 Karşılıklı Görüşme 102 Karma Anketler 110 5. Bölüm Analiz 113 Anket Verilerinin Analizinde Kullanılan Yöntemler 113 Analiz Yönetiminin Seçilmesi 122 İstatistiksel Anlamlılık 124 Veri Analizinde SPSS Kullanımı 126 Değişkenlerin Yeniden Kodlanması ve Hesaplanması 135 Örnek Seçimi 143 Güvenilirlik Analizi 147 Uzmanlar Arası Anlaşma (KAPPA) 151 Factor Analizi 153 Regresyon ve Korelasyon Analizi 156 t – Testi 167 Varyans Analizi 173 Kovaryans Analizi 188 Ki-Kare Testi 192 6. Bölüm Rapor 207 Temel Araçlar 207 Sözlü Rapor 214 Yazılı Rapor 219 Özel Bölüm Müşteri Tatmininin Ölçülmesi 223 Müşteri İhtiyaçlarının Tespit Edilmesi 224 Soru Formunun Oluşturulması 232 Çeviri Anketlerin Kullanımı 239 EK-A Kritik Olay Mülakat Formu 241 EK-B t Değerleri Tablosu 245 EK-C X2 Değerleri Tablosu 247 EK-D Örnek Bir Çalışma 249 Kaynaklar 259 Kavram Dizini 262 |