Bu kitap tüketicilerin ve toplumun 'anlamlı' dönüşümüne katkı sağlayabilmek için bu gibi sorulara yanıt bulmayı hedefleyen markalarımıza, onların günümüzün güncel trendleri olan 'deneyim' ve 'dönüşüm' ekonomilerine nasıl daha iyi uyum sağlayabilecekleri konusuna ışık tutmak amacıyla geniş bir akademik literatür araştırmasına dayalı olarak yazılmıştır.
Konu Başlıkları
Dönüşüm Ekonomisinin Tarihsel Bağlamı
Deneyim Ekonomisinden Dönüşüm Ekonomisine Geçiş
Dönüşüm Ekonomisinde Markalar ve Markaların Tüketicileri Dönüştürücü Gücü
Dünyanın, İş Dünyasının ve Tüketicilerin Dönüşümüne Etki Eden Güncel Çevresel Koşullar
Dönüşüm Ekonomisinin Bazı Olası Karanlık Tarafları ve Güçlenen Tüketicilerin Etkisi
Tüketicilerin "Anlamlı Dönüşümü"ne "Rehberlik Etme"de Önde Gelen Deneyimsel Ortam Örnekleri