İÇİNDEKİLER
İÇİNDEKİLER
YAYIN KURULU iii
ÖN SÖZ v
GİRİŞ 1
OTT TELEVİZYON PLATFORMLARININ TÜRK SİNEMASINA ETKİLERİ 5
Veli Boztepe
SAHTE HABERLE MÜCADELE BAĞLAMINDA MEDYA PROFESYONELLERİNİN GÖRSEL VE VİDEO MANİPÜLASYONLARINA KARŞI OLANAKLARI 27
Gökmen H. Karadağ
TÜRKİYE’DE SAĞ POPÜLİZM VE SİYASİ MOBİLİZASYONDA DİJİTAL MEDYANIN ROLÜ: BÜYÜK AİLE BULUŞMALARI ÜZERİNDEN BİR ANALİZ 47
Burcu Gümüş – Müge Öztunç
MEDYADA SANAL GERÇEKLİK KULLANIMI: HABER ÜRETİMİ ÖRNEĞİ BBC HABER 73
Deniz Yengin – Tamer Bayrak – Sefa Harranoğlu
DİJİTAL ÇAĞDA ÇOCUK HAKLARI, YENİ MEDYA VE AİLE 95
Esra Ercan Bilgiç
SOSYAL MEDYADA DEĞİŞEN DEĞERLER, DUYGUSAL YAYILIM VE
MAHREMİYET ALGISI 119
Aylin Tutgun Ünal
“ULTIMATE SELFIE” (NİHAİ ÖZÇEKİM) KONSEPTİ TEMELİNDE
BENLİK SİMÜLASYONUNA DAİR FÜTÜRİSTİK BİR BAKIŞ 137
Serdar Kuzey Yıldız
MODERNİZMİN GETİRİSİ: BİLİM VE TEKNOLOJİ YANILSAMASINA İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME 153
Burhan Kılıç – Gizem Uyanık
DİJİTALLEŞMENİN TOPLUMSAL BELLEK ÜZERİNE ETKİLERİ 175
Gülsün Bozkurt
DİJİTAL GÖRSEL KÜLTÜR VE REKLAM 191
Fatma Nazlı Köksal
DİJİTAL PAZARLAMADA YAPAY ZEKÂ: ŞİRKETLERİN YAPAY ZEKÂ STRATEJİLERİ 203
Nihal Toros Ntapiapis
KURUMSAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA INSTAGRAM’DA PAYLAŞIM TÜRLERİNİN İNCELENMESİ: TRAKYA ÜNİVERSİTELER BİRLİĞİ ÖRNEĞİ 219
Hicran Özlem Ilgın – Aykan Şahin – Yasemin Çakar
KRİPTOGRAFİK VARLIK OLARAK NFT’LER 243
Şule Kurt
DİJİTAL EMEK KAVRAMI BAĞLAMINDA MECHANICAL TURK PLATFORMU VE TURKOPTICON EKLENTİSİ 273
Mert Can Atar
YAZARLAR HAKKINDA 295
DİZİN 305 |