Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Bilgisayarla Etkili Öğrenme Stratejileri ve Fizik Öğretimi
Ocak 2003 / 1. Baskı / 244 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Bilgisayarın ve internetin günlük hayatımızda bu denli girdiği günümüzde tabii ki bunların öğretim ve okul müfredatına girip eğitime katkıda bulunması kaçınılmazdır. Bu konuda bilgisayarla eğitim yapan veya yapacak olan öğretmen ve öğretmen adaylarına, Fizik öğretmeni ve öğretmen adaylarına, bu tür bir kitap hazırlayarak katkıda bulunmak istenmiştir.

Kitap dört ana bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde bilgisayar hakkında genel bilgilere yer verilmiştir. Donanım ve yazılıma ait genel açıklamalardan sonra network ve internet konularına da değinilmiştir. İkinci bölüm bilgisayarın öğretimde yeri, rolü ve kullanımı bakımından altı farklı ana başlık altında incelenmiştir. Ayrıca bu kısımda bahsedilen konular bilgisayarın öğretimde kullanımıyla ilgili genel konular olup sadece Fizik öğretimi ile sınırlı değildir. Bilgisayarla öğretim yapan/yapacak olan her öğretmenin faydalanıp uygulayabileceği konulardan oluşmaktadır. Üçüncü bölüm Fizik eğitiminin tarihsel gelişimiyle ilgili literatür bilgileriyle başlayıp bilgisayarla öğretime en uygun öğrenme ve öğretme tarzı olan yapıcılık (constructivist) öğrenme teorisi üzerinde durduktan sonra teknoloji ve web’den öğrenme üzerine yapılan araştırmalarla devam etmektedir. Dördüncü bölümde Fizik öğretiminde kullanılan veya kullanılabilecek olan bazı programlardan örnekler verilip daha sonra Fizik dersi için internette ulaşılabilecek kaynaklardan bahsedilmektedir.

Barkod: 9789755913834
Yayın Tarihi: Ocak 2003
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 244
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024