Bu kitapta tüketim olgusunun temelinde dağılan amaçlardan, duygulardan ve düşüncelerden bahsedilirken diğer yandan tüketim çılgınlığına karşı doğan mücadelelere değinilmektedir. Duygu ve mantığın işbirliğiyle gerçekleştirilen davranışlarımızın söz konusu tüketim olgusu olduğunda nasıl bir bilinçaltı mekanizmasının devreye girdiği ayrıntılarıyla anlatılmaya çalışılmaktadır.
(Tanıtım Bülteninden)
Barkod: 9786053779285
|
Yayın Tarihi: Mart 2019 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 13x27 |
Sayfa Sayısı: 313
|
Yayınevi: Beta Basım Yayın
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|