Dünyada artan çok kültürlü toplum yapısı erken yaşta dil öğretimi çalışmalarına büyük ivme kazandırmıştır. Erken yaşta Türkçe öğretim çalışmaları ise sahada duyulan büyük ihtiyaca rağmen henüz kuramsal altyapıdan yoksundur. Konuyla ilgili kuramsal bilgi azlığı, materyal oluşturma ve öğretim süreçlerinde de eksikliklere yol açmaktadır. Bu bağlamda kitap "Çocuklara ve ergenlere yabancı dil olarak Türkçe öğretimi nasıl yapılabilir?" sorusundan yola çıkılarak hazırlanmış.
Bu kitapta çocuklara ve ergenlere yabancı dil olarak Türkçenin öğretiminde yaş gruplarına ve öğrenci ihtiyaçlarına göre sınırlandırılmış dinleme, konuşma, okuma ve yazma becerilerine dayalı etkinliklerin nasıl oluşturulabileceğine dair bir yol haritası ve örnek bir ünite oluşturulması amaçlanmış. Kullanılacak yöntem ve teknikler, ölçme - değerlendirme esasları gibi unsurların da dâhil edildiği bu yol haritasının belirli bir yaş aralığındaki çocuklara Türkçe öğretiminde yol gösterici olması beklenmektedir.
(Tanıtım Bülteninden)
Barkod: 9786057990709
|
Yayın Tarihi: Mart 2020 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 16x24 |
Sayfa Sayısı: 186
|
Yayınevi: Karahan Kitabevi
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|