Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Eğitim Fakülteleri ve Sınıf Öğretmenleri İçin
Matematik Öğretimi
Ekim 2008 / 4. Baskı / 420 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Öğrenmeyi öğrenmenin temel alındığı öğrenci merkezli bir anlayış, bilgiyi olduğu gibi aktaran öğretmen merkezli bir öğretim anlayışından daha sağlıklı olduğu bilinen bir gerçektir. Uygulanacak olan matematik öğretiminin temel amacı, matematiği öğrenmeyi öğrenen öğrencilerin yetiştirilmesi olmalıdır. Öğrencilerin matematiksel bir bilgiye öğretmenin anlattığı şekilde aynen ulaşması mümkün değildir. Öğrenciler ders materyallerini kullanarak akranlarıyla kurduğu etkileşimle matematiksel bilgiye ulaşırlar. Bu bilginin kazanımında öğrencilerin kendi deneyimleriyle zihinsel yorum yapabilmeleri birinci derecede önemlidir.

Bu yüzden, öğrencilerin öğrenme faaliyetleri içinde aktif olmaları gerekir. Bu şekilde öğrenciler yeni öğrendikleri bilgileri eski bilgilerle ilişkilendirerek ve anlamlandırarak matematiksel bilgiye ulaşmış olurlar. Dolayısıyla, yapılandırmacı öğrenme yaklaşımına göre işlenecek matematik derslerinde işbirliğine dayalı öğrenme, probleme dayalı öğrenme ve buluşa dayalı öğrenme stratejileri kullanılmalıdır. Bu kaynak kitapta yer alan bilgiler, bu öğrenme stratejilerine göre düzenlenmiştir.

Barkod: 9789944919418
Yayın Tarihi: Ekim 2008
Baskı Sayısı:  4
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 420
Yayınevi: Sempati Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Melihan Ünlü
Mart 2023
376.00 TL
Sepete Ekle
Mehmet Fatih Öçal
Mayıs 2018
293.00 TL
Sepete Ekle
Murat Altun
Ağustos 2022
340.00 TL
Sepete Ekle
Peter Liljedahl
Mart 2022
339.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024