Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Uygulamalı Rekabet Hukuku Seminerleri 2023
Mayıs 2024 / 1. Baskı / 654 Syf.
Fiyatı: 800.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Uygulamalı Rekabet Hukuku Seminerleri kitap dizisinin altıncı kitabı olan bu kitap, 2023 yılı bahar döneminde seminerlerde sunulan tebliğ konuları kapsamında hazırlanan 16 makaleden oluşuyor.

Bu yılın kitabında yer alan makalelerin konularını; Rekabet Kurulunun, idari yargının ve Avrupa Birliği Komisyonunun güncel kararlarına ilişkin tartışmalar, rekabeti sınırlayıcı anlaşmalara ve hakim durumun kötüye kullanılmasına ilişkin güncel gelişmeler, Avrupa Birliği'nde çıkarılan yeni kılavuzlar, dijital piyasaların ortaya çıkardığı rekabet hukuku meseleleri ile bu alana özgü regülasyon çalışmaları, sektör bazlı rekabet hukuku analizleri ve rekabet hukukundaki temel tartışmalar oluşturuyor. Kitapta bu çerçevede reklam ve rekabet hukuku, rekabet hukukunun ihlalinden doğan tazminat talepleri ve pişmanlık kurumu arasındaki ilişki, rakibin kötülenmesi yoluyla hakim durumun kötüye kullanılması, çevrim içi arama reklamcılığına ilişkin analizler, Avrupa Birliği'nde çıkarılan yeni Yatay İş Birliği Anlaşmalarına İlişkin Kılavuz ve İlgili Ürün Pazarının Tanımlanmasına İlişkin Kılavuz, rekabet hukukunda "anlaşmaya davet" kavramı, yeniden satış fiyatının belirlenmesine ve çevrim içi satış kısıtlamalarına ilişkin tartışmalar, E-ticaret Kanunu'ndaki değişiklik, dijital piyasalara ilişkin birlikte işlerlik ve veri taşınabilirliği yükümlülükleri, topla-dağıt ihlalleri ve video oyunu sektöründe rekabet hukuku uygulamaları gibi pek çok konu başlığı oldukça kapsamlı bir şekilde ele alınıyor. Kitabın içerdiği konuların önemi, çeşitliliği ve güncelliği itibarıyla rekabet hukuku alanında çalışan araştırmacı ve uygulamacılar için çok önemli bir başvuru kaynağı olacağını düşünüyoruz.

Barkod: 9786254328268
Yayın Tarihi: Mayıs 2024
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 654
Yayınevi: On İki Levha Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 

İÇİNDEKİLER
İÇİNDEKİLER  
REKABET HUKUKU VE POLİTİKASI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HAKKINDA  
2022 YILINA REKABET HUKUKU PERSPEKTİFİNDEN BİR BAKIŞ  
İ. Yılmaz Aslan  
Ali Mert Şahan  
REKLAM VE REKABET HUKUKU  
Kadir Baş  
REKABET HUKUKUNDA TAZMİNAT TALEPLERİ İLE PİŞMANLIK ARASINDAKİ İLİŞKİ: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ VE AVRUPA BİRLİĞİ HUKUKUNUN KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ VE TÜRK HUKUKU BAKIMINDAN ÇIKARIMLAR  
Ekin Korkmaz Göka  
RAKİBİN KÖTÜLENMESİ: YENİ BİR HÂKİM DURUMUN KÖTÜYE KULLANILMASI TİPİ Mİ DOĞUYOR?  
Sinan Diniz  
Ceren Göktürk Bengi  
Can Sarp Özcan  
Nida Nur Yılmaz  
ÇEVRİM İÇİ REKLAMCILIKTA REKABET HUKUKU: NEGATİF EŞLEŞMENİN ENGELLENMESİNE İLİŞKİN ANLAŞMALARDAN KAYNAKLANAN REKABET HUKUKU SORUNLARININ ANALİZİ  
Neşe Nur Yazgan  
Hazar Başar  
Nihan Ünal  
TASLAK YATAY İŞ BİRLİĞİ ANLAŞMALARINA İLİŞKİN KILAVUZ'UN AVRUPA BİRLİĞİ REKABET HUKUKUNDA GETİRDİKLERİ VE TÜRK REKABET HUKUKU ÜZERİNDEKİ OLASI ETKİLERİ  
Orhan Ünal  
REKABET KANUNU'NUN 4. MADDESİ ÇERÇEVESİNDE "ANLAŞMAYA DAVET"  
Neyzar Ünübol  
Ali Tunçsav  
Esen Çakır  
YENİDEN SATIŞ FİYATININ BELİRLENMESİ VE ÇEVRİM İÇİ SATIŞ KISITLAMALARI: TEK İHLALİN VARLIĞI  
Alptekin Köksal  
Recep Gündüz  
AVRUPA BİRLİĞİ PAZAR TANIMI KILAVUZU TASLAĞI VE DİJİTAL PAZARLARDAKİ GELİŞMELER IŞIĞINDA İLGİLİ ÜRÜN PAZARININ TANIMLANMASI  
H. Emre Önal  
A. Bahadır Bektaş  
YENİ E–TİCARET KANUNUNDAKİ NEO–BRANDEISYEN İZLER  
Emin Köksal  
Aslı Ak  
DİJİTAL PAZARLARDA EŞİK BEKÇİLERİNİN SON BÜYÜK YÜKÜMLÜLÜĞÜ: BİRLİKTE İŞLERLİK  
Erman Ekingen  
REKABET KURULU KARARLARI IŞIĞINDA TOPLA–DAĞIT (HUB–AND–SPOKE) İHLALLERİ  
Gönenç Gürkaynak  
Ali Kağan Uçar  
VERİ TAŞINABİLİRLİĞİ–DÜNYA PRATİĞİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR BAKIŞ  
Zeynep Özgültekin  
VİDEO OYUNU SEKTÖRÜNDEKİ REKABET HUKUKU UYGULAMALARI  
Nuri Melih İnce  
ŞİRKETLER TOPLULUĞU HUKUKU İLE KARŞILAŞTIRMALI OLARAK YAVRU ORTAKLIKLAR TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN REKABET İHLALLERİNDEN ANA ŞİRKETİN SORUMLULUĞU  
R. Tamer Pekdinçer  
İrem Toprakkaya  
THE ASSESSMENT OF PRICE RECOMMENDATIONS MADE VIA AN ELECTRONIC PLATFORM: POSSIBLE REQUALIFICATION AS AN AGREEMENT TO FIX PRICES AND COMPLIANCE ASPECTS  
Damiano Canapa  
 







 

İÇİNDEKİLER
İÇİNDEKİLER  
REKABET HUKUKU VE POLİTİKASI UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ HAKKINDA  
2022 YILINA REKABET HUKUKU PERSPEKTİFİNDEN BİR BAKIŞ  
İ. Yılmaz Aslan  
Ali Mert Şahan  
REKLAM VE REKABET HUKUKU  
Kadir Baş  
REKABET HUKUKUNDA TAZMİNAT TALEPLERİ İLE PİŞMANLIK ARASINDAKİ İLİŞKİ: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ VE AVRUPA BİRLİĞİ HUKUKUNUN KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ VE TÜRK HUKUKU BAKIMINDAN ÇIKARIMLAR  
Ekin Korkmaz Göka  
RAKİBİN KÖTÜLENMESİ: YENİ BİR HÂKİM DURUMUN KÖTÜYE KULLANILMASI TİPİ Mİ DOĞUYOR?  
Sinan Diniz  
Ceren Göktürk Bengi  
Can Sarp Özcan  
Nida Nur Yılmaz  
ÇEVRİM İÇİ REKLAMCILIKTA REKABET HUKUKU: NEGATİF EŞLEŞMENİN ENGELLENMESİNE İLİŞKİN ANLAŞMALARDAN KAYNAKLANAN REKABET HUKUKU SORUNLARININ ANALİZİ  
Neşe Nur Yazgan  
Hazar Başar  
Nihan Ünal  
TASLAK YATAY İŞ BİRLİĞİ ANLAŞMALARINA İLİŞKİN KILAVUZ'UN AVRUPA BİRLİĞİ REKABET HUKUKUNDA GETİRDİKLERİ VE TÜRK REKABET HUKUKU ÜZERİNDEKİ OLASI ETKİLERİ  
Orhan Ünal  
REKABET KANUNU'NUN 4. MADDESİ ÇERÇEVESİNDE "ANLAŞMAYA DAVET"  
Neyzar Ünübol  
Ali Tunçsav  
Esen Çakır  
YENİDEN SATIŞ FİYATININ BELİRLENMESİ VE ÇEVRİM İÇİ SATIŞ KISITLAMALARI: TEK İHLALİN VARLIĞI  
Alptekin Köksal  
Recep Gündüz  
AVRUPA BİRLİĞİ PAZAR TANIMI KILAVUZU TASLAĞI VE DİJİTAL PAZARLARDAKİ GELİŞMELER IŞIĞINDA İLGİLİ ÜRÜN PAZARININ TANIMLANMASI  
H. Emre Önal  
A. Bahadır Bektaş  
YENİ E–TİCARET KANUNUNDAKİ NEO–BRANDEISYEN İZLER  
Emin Köksal  
Aslı Ak  
DİJİTAL PAZARLARDA EŞİK BEKÇİLERİNİN SON BÜYÜK YÜKÜMLÜLÜĞÜ: BİRLİKTE İŞLERLİK  
Erman Ekingen  
REKABET KURULU KARARLARI IŞIĞINDA TOPLA–DAĞIT (HUB–AND–SPOKE) İHLALLERİ  
Gönenç Gürkaynak  
Ali Kağan Uçar  
VERİ TAŞINABİLİRLİĞİ–DÜNYA PRATİĞİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR BAKIŞ  
Zeynep Özgültekin  
VİDEO OYUNU SEKTÖRÜNDEKİ REKABET HUKUKU UYGULAMALARI  
Nuri Melih İnce  
ŞİRKETLER TOPLULUĞU HUKUKU İLE KARŞILAŞTIRMALI OLARAK YAVRU ORTAKLIKLAR TARAFINDAN GERÇEKLEŞTİRİLEN REKABET İHLALLERİNDEN ANA ŞİRKETİN SORUMLULUĞU  
R. Tamer Pekdinçer  
İrem Toprakkaya  
THE ASSESSMENT OF PRICE RECOMMENDATIONS MADE VIA AN ELECTRONIC PLATFORM: POSSIBLE REQUALIFICATION AS AN AGREEMENT TO FIX PRICES AND COMPLIANCE ASPECTS  
Damiano Canapa  
 


 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024