İtibar yönetimi, marka yönetimi, kriz yönetimi, stratejik iletişim, pazarlama iletişimi gibi ortak paydalarda buluşan halkla ilişkiler/ uluslararası halkla ilişkiler ve kamu diplomasisi bu eserin ana konusudur.
Bu çalışmanın amacı; iki disiplinin teoride ve uygulamadaki ortak noktalarını çözümlemek ve bu kapsamda Türk kamu diplomasi çalışmalarını incelemektedir. Türk kamu diplomasisi incelenirken kamu diplomasisinin üç temel ayaklarından biri olan kültürel diplomasi esas alınmış ve bu çerçevede Kamu Diplomasisi Koordinatörlüğü'nün faaliyetleri özellikle mercek altına alınmıştır. Ancak kitaba yönelik sadeleştirme nedeniyle araştırmanın sonuçlarına burada detaylı olarak yer verilmemiştir. Araştırmada ortaya çıkan bulgular ışığında Türkiye için kültürel diplomasiye yönelik öneriler geliştirilmiştir.
Konu Başlıkları
| Uluslararası Halkla İlişkiler ve Kamu Diplomasisi |
| Diplomasi, Yeni Dünya Düzeni ve Kamu Diplomasisi |
| Uygulamada Kamu Diplomasisi |
| Kültür ve Kültürel Diplomasi |