Pazarlama İlkeler ve Yönetim adlı eserin yazılmasındaki temel amaç; bireylerin, işletmelerin, diğer kurum ve kuruluşlar ile ulusal ekonominin pazarlama felsefesi çerçevesinde hareket etmelerini sağlamaktır. Kitap, bu konu hakkında bilgi sahip olmak isteyen okurların vaz geçemeyeceği bir başvuru kaynağı niteliğindedir.
Konu Başlıkları
| Pazarlamanın Konusu, Kapsamı, Gelişimi ve Diğer Sosyal Bilimlerle İlişkisi |
| İlişkisel Pazarlama ve Müşteri Değeri |
| Pazarlama ve Toplum |
| Makro Pazarlama Çevresi |
| Mikro Pazarlama Çevresi |
| Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırması |
| Tüketici Pazarları ve Tüketici Davranışları |
| Endüstriyel Müşteri Pazarları |
| Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planı |
| Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçimi, Konumlandırma ve Satış Tahminleri |
| Pazarlama ve Rekabet |
| Ürün Yönetimi |
| Yeni Ürün Geliştirme |
| Hizmetlerin Pazarlanması |
| Fiyat ve Fiyat Kararlarının Yönetimi |
| Dağıtım Kanalları ve Lojistik |
| Toptancılık ve Perakendecilik |
| Pazarlama İletişimi |
| Pazarlama İletişimi Karması Elemanları: Reklam, Halkla İlişkiler, Satış Tutundurma, Kişisel Satış |
| Diğer Pazarlama İletişimi Araçları: Sponsorluk, Doğrudan Pazarlama ve Dijital Pazarlama |
| Pazarlamada Güncel Uygulamalar |