Uzun yıllar üniversitelerde istatistiksel kalite kontrolü dersleri veren ve bu alandaki bilgi birikimini geniş bir okuyucu kitlesine aktaran yazar, halen bu dersi vermeye devam etmektedir. Büyük ilgi...
Bu kitap, tarihsel kökenlerden modern yöntemlere, çalışan motivasyonunun güçlendirilmesinden değerlendirici hatalarına kadar performans yönetiminin tüm yönlerini mercek altına almaktadır.
Kitap,...
Girişimcilik kitaplarında, genellikle, İş planı nasıl hazırlanır, pazarlama, muhasebe ve finansal planlama, Girişimciler için Yönetim gibi zaten ilgili alan kitaplarında bulunan bilgiler, bu...
İşletmelerin uyguladıkları stratejik insan kaynakları uygulamalarının başarısında uygulamaların işletmenin örgütsel stratejisi ya da rekabet stratejisi ile uyumu belirleyici olacaktır. Örgütsel...
Örgütsel Davranış adlı bu kitabın yazılış amacı, örgütsel davranış derslerinde öğrencileri fazla detaya boğmadan, yalın ve sade bir dille konunun özünü anlatabilmektir. Kitapta, örgütsel davranış...
Adelia Shaidullina, Emine Oyur
Ekim 2024
150.00 TL
Bu çalışma, Türk tekstil şirketlerinin Rusya pazarında kullandığı halkla ilişkiler (PR) yönetimini, ekonomik yaptırımlar öncesi ve sonrası dönemlerde analiz etmeyi amaçlamaktadır....
Time is considered one of the most valuable resources of modern life. In today's fast and efficient environments, especially in sports organizations, time management is not only feasible, but...
Kitap, uzun yıllar üniversitelerde "Stok, Stok Yönetimi, Stok Kontrolü" derslerini anlatan ve çeşitli kamu ve özel kuruluşlarda "Stok Yönetimi, Stok ve Depo Yöneticiliği" konularında eğitimler veren...
Türkiye Bilimler Akademisi'nin '2009 Yılı Üniversite Ders Kitapları Telif Eser Ödülü'ne layık görülen İşletmelerde Stratejik Yönetim kitabı, gözden geçirilmiş, güncel bilgilerle...
Bu kitap; her düzeyde ve alanda eğitim alan ve işletmecilik bilgisine ihtiyaç duyan yaratıcı, yenilikçi, girişimci bireylere işletmeyi, varlık nedenlerini ve tüm çevresel ilişkilerini kavratmak,...
Pazarlama, bir ürün veya hizmetin hedef kitleye etkili bir şekilde sunulması ve tanıtılması sürecidir ve işletmelerin başarısı için kritik bir öneme sahiptir. Öncelikle, pazarlama markanın veya...