Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
İç Mekan Tasarımında
Mağaza Tasarımı
Aralık 2013 / 7. Baskı / 184 Syf.
Fiyatı: 750.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Bu serinin ilk kitabı olan Mağaza Tasarımı, okuyucuyu perakende mekânında bir gezintiye çıkarır. Bu yolculuk, tasarım konseptinin başlangıç noktasını, marka ve kimlik konuları olarak ele alır. İç mekân ve onun bağlam, konum ve düzenlenmesi arasındaki ilişki incelenmiştir. Okuyucunun çıktığı yolculuk bu açıdan pafta düzeni, sirkülasyon ve yürüyüş hızıyla ilgili derin bir incelemeye dönüşür. Mekân tasarımının sınırlarını genişletme yöntemleri ve deneyimi gösterilmektedir. Bunun inşaat endüstrisi ve doğa üzerindeki etkileri tüm metin boyunca tartışılmıştır.

Bu kitap, belli bir kullanıcı çevresinin mekânı nasıl algıladığını ve hangi kavramlar üzerine kurduğunu ortaya çıkararak iç mekân tasarımına derinlikli bir yaklaşım sunar.

Konu Başlıkları
Markalaşma
Perakende Satış Mekânı Tipleri
Perakende Ortamı
Giriş, Malzemeler
Aydınlatma
İklim ve Ses
Sirkülasyon
Yürüyüş Hızı
Ürün Sergilemesi
Arka Oda
Dükkan Cephesi
Ön Cephe
Armatürler ve Donatılar
Grafikler
Barkod: 9789750406027
Yayın Tarihi: Aralık 2013
Baskı Sayısı:  7
Ebat: 16x23
Sayfa Sayısı: 184
Yayınevi: Literatür Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Meltem Özkan Altınöz
Eylül 2024
120.00 TL
Sepete Ekle
Murat Çevikbaş
Ocak 2024
310.00 TL
Sepete Ekle
Nüshet Ak
Ocak 2024
500.00 TL
Sepete Ekle
Atlıhan Onat Karacalı
Mart 2022
245.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024