Bu kitapta; öğretmenlerin mesleki gelişimleri açısından teori ve pratik dengesini kurmak, eğitim fakültesi ile okullar arasındaki köprüyü sağlamlaştırarak iletişim ve işbirliğini artırmak, aday öğretmenler için uygulama sahaları sağlayabilmek, öğretmenlere mesleki açıdan mentorluk sağlamak, öğretmenlerin yaşam boyu öğrenmelerine destek olabilmek, eylem araştırmaları için uygun ortamlar sağlayabilmek, farklı okul paydaşları ile yakın ilişkiler içinde olabilmek, okul gelişimi için birlikte hareket edebilmek, ortak planlar yaparak kararlar alabilmek ve birlikte mesleki açıdan gelişmek için büyük fırsatlar sunan üniversite-okul ortaklığı modeli incelenmektedir. Üniversite-okul ortaklığı modeli teorik temelini oluşturabilme çabası ile Türkiye bağlamında üniversite-okul ortaklığı temel bileşenlerini ortaya koymakta ve mevcut ya da ileriye yönelik ortaklıklar için bir referans kaynağı olma gayretindedir.
(Tanıtım Bülteninden)
Barkod: 9786254020087
|
Yayın Tarihi: Nisan 2020 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 16x24 |
Sayfa Sayısı: 208
|
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|