| Ticari Alacak Sigortası Kullanan BIST Firmaları ve Finansal Özellikleri |
| İngiltere Master Programları Örneğinde Finansal Teknoloji Eğitimine Bakış |
| Finansal Tablo Verilerine Dayalı Marka Değerleme Yöntemleri |
| Sermaye Yapısının Belirleyicileri: Firmaya Özgü Değişkenlerin Farklı Kaldıraç Oranları Üzerindeki Etkileri |
| Interbrand Yaklaşımı İle Marka Değerleme: Ülker Örneği |
| Banka Reklamlarının Üniversite Öğrencilerinin Banka Tercihleri Üzerine Etkisi |
| Getiri Volatilitelerinde Kaldıraç Etkisinin Araştırılması: Bist Sektör Endeksleri Örneği |
| Kredi Kartı Seçimine Yönelik Bütünleşik Entropi–Waspas Çok Kriterli Karar Verme Yaklaşımı |
| İşletme Kredi Skorunun Çok Kriterli Karar Verme Yöntemleri İle Değerlendirilmesi: Borsa İstanbul'da Bir Uygulama |
| Risk Ve Risk İştahının Getiri Finansal Öngörüsünde Kullanılabilirliği ve Sektörel Farklılaşmalar: Destek Vektör Makinelerine Dayalı Bıst'da Bir Uygulama |