Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Tüketicinin Korunması Açısından
Hukuka Aykırı Reklamlar
Nisan 2016 / 1. Baskı / 181 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Bugünün pazarlama dünyasının en önemli enstrümanlarından birisi reklamdır. Ürün veya hizmetlerin tanıtımı, ona aşinalık kazandırılması reklamların bilinen fonksiyonudur. Görsel, yazılı veya işitsel medyadan, elektronik posta ya da sms gibi çeşitli yollarla ulaştırılan ve çoğu zaman irademiz dışında karşılaştığımız reklamlar, bu masum fonksiyonu dışında hedef kitle için bir ürün veya hizmete ihtiyaç yaratmak; onun eğilimlerini, görüş ve tutumunu değiştirmek gibi tehlikeli etkilere sahiptir. İşte bu sebeple, tüketicilerin hukuka aykırı reklamlara maruz kalmalarının engellenmesi, tüketici hukukunun önemli bir meselesi haline gelmiştir.

(Tanıtım Bülteninden)

Konu Başlıkları
Reklam Kavramı
Hukuka Aykırı Reklamlar
Tüketicinin Hukuka Aykırı Reklamlara Karşı Korunması
Barkod: 9786051523651
Yayın Tarihi: Nisan 2016
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 181
Yayınevi: On İki Levha Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Seçkin Yayıncılık
Ocak 2025
160.00 TL
Sepete Ekle
Ecehan Ardıç
Kasım 2024
1100.00 TL
Sepete Ekle
Aydın Ebrar Günal
Ekim 2024
380.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2025