Gördüğü yoğun ilgi sonucunda 4. baskısını yapan Stratejik Kararların Bilimi: Oyun Teorisi, önemli kararlarımızda bize yön gösteren ve bilimsel adı "oyun teorisi" olan kuramı, en sade şekliyle...
Kitapta, akademisyenler ve geleceğin akademisyenleri ile dijital reklamcılık konusu ele alınmıştır. Dijital reklam her gün değişen, gelişen bir kavram olduğu için günümüzde en çok kullanılan reklam...
Bu kitap, liderlik ve iletişim arasındaki karmaşık ilişkiyi inceleyerek teori, araştırma ve pratik deneyime dayalı içgörüler sunar. Çeşitli ortamlarda liderliğin değişen taleplerini ele alarak,...
Murat KAYALAR, Yunus Emre Genç
Ağustos 2024
150.00 TL
Sosyal medya pazarlaması, sosyal medya sitelerinin kullanımı aracılığıyla işletmelerin pazarlama faaliyetlerini gerçekleştirmesi olarak ortaya çıkmıştır. Sosyal medyada tüketicilerin aktifliği...
Son yıllarda dünyada Z kuşağı üzerine çeşitli araştırmalar dikkat çekmekte ve özellikle bu kesimin seçmen davranışı merak edilmektedir.
Bu çalışmada ise Türkiye'de Z kuşağına mensup gençlerin...
Sosyal medya ve araçları, pazarlamaya yönelik yaklaşımlarda dönüşüm meydana getirmektedir. Yeni nesil pazarlama, yeni nesil tüketiciler ile yeni nesil işletmeleri birbirine bağlamaktadır. Bu kitap,...
Sosyal ağlar, 2007 yılında Facebook'un küresel kullanıma sunulması ile popüler hâle gelmiştir. Son istatistikler incelendiğinde dünyanın %86,2'sinin herhangi bir sosyal ağa üye olduğu...
İletişim araştırmaları, günümüzde sosyal ağlar üzerine yoğunlaşmıştır. Sosyal ağların iletişim bilimlerine getirdiği yenilikler, gelişmeler ve farklılaşmalar, bu disiplinde yapılan araştırmaların...