Ticari rekabetin ekonomik sistem olarak benimsendiği toplumlarda sistemin sağlıklı olarak işleyişi ile, Küçük ve Orta Boy İşletme (KOBİ) lerin sistem içindeki varlıkları ve güçleri arasında yakın bir ilişki vardır. Bir çok KOBİ, Büyük Ölçekli İşletmelerin yerine getiremediği bir takım fonksiyonları yerine getirdiği için sisteme oldukça yararlı katkılarda bulunabilmektedir.
KOBİ’ler ülkemiz ekonomik ve sosyal yaşamında özel bir öneme sahip olup, bunların sahip ve yöneticilerinin gerek girişimcilik kültürü, gerekse yeni stratejiler karşısında bilgi sahibi kılınmaları gerekmektedir. Bu olgu, dünyanın küreselleşme boyutuna ulaştığı günümüzde daha da geçerli hale gelmiştir. Gümrük Birliği sürecinde faaliyet gösterip, öteden beri Avrupa Birliği ülkeleri ile dış ticaret işlemleri gerçekleştiren ve Özellikle son yıllarda Ortadoğu ve yeni Türk Cumhuriyetleri ile de ticaret hacmini artırmaya çalışan Türk işletmeleri için yadsınamaz derecede önem taşıyan stratejik yönetsel tekniklerin uygulanması, aynı gerekçelerle KOBİ’ler için de geçerlidir.
Bu çalışma, girişimcilik kültürü, Küçük ve Orta Ölçekli İşletmeler ve yeni stratejiler karşısında KOBİ’ler olmak üzere üç ayn bölümde hazırlanmış olup, kendi içinde bir bütünlük taşımaktadır. İlk baskısına oranla oldukça geliştirilen ve güncellenen kitap, uygulama örnekleri ve ekler ile daha da kapsamlı kılınmıştır.
Barkod: 9789944165495
|
Yayın Tarihi: Ekim 2010 |
Baskı Sayısı: 3
|
Ebat: 16x24 |
Sayfa Sayısı: 486
|
Yayınevi: Gazi Kitabevi
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|