| Kavramsal Değişim Öğrenme Modeli |
| Kavramsal Değişim Konusuna İlişkin Farklı Yaklaşımlar: Spada, Caravita ve Carey'nin Görüşleri |
| Ontolojik Temele Dayalı Kavramsal Değişim Modeli ve Fen Eğitimi Alanına Yansımaları |
| Vosniadou'nun Kavramsal Değişim Modeli |
| diSessa'nın Kavramsal Değişim Modeli: Parçalı Bilgi ve Anlamlı Yapılandırma |
| Dole ve Sinatra'nın Kavramsal Değişim Modeli |
| Gregoire'ın Kavramsal Değişimin Bilişsel–Duyuşsal Modeli |
| Dinamik Kavramsal Değişim Modeli |
| Biyoloji Eğitimi Perspektifinden Bilişsel Kavramsal Değişim Modelleri |
| Kavram Öğretimi ve Kavramsal Değişim İçin Öğretim Planı Önerisi: Fikirler Arası Çatışma ile Anlam Oluşturma |
| Sıcak Kavramsal Değişim ve Sınıf İçi Örnek Uygulamalar |
| Göstergebilim (Semiyoloji, Semiyotik) ve Gösterge Kuramları |
| Kavram, Kavram Öğrenme ve Kavramsal Değişim: Semiyotik, Semantik, Didaktik ve Bilişsel Psikolojik Yaklaşım |
| Kavramsal Değişim Üzerine Düşünceler ve Yorumlar |