Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Pazarlama
Ekim 2014 / 1. Baskı / 373 Syf.
Fiyatı: 285.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Uygulamalı sosyal bilim olan pazarlama maalesef pek çok ülkede olduğu gibi ülkemizde de olumsuz olarak algılanmaktadır. Pazarlamayı işletmecilik felsefesi olarak algılayan Alp-Germen Yaklaşımı esasen bizim tarihsel ve kültürel algımıza daha yakın olmakla birlikte, akademik çalışmaların Anglo-Sakson dünyasında yetişen akademisyenler tarafından başlatılmış olması ve uygulamacıların da bu damarlardan beslenmesi bu algıyı maalesef sürekli yeniden yaratmıştır. Anglo-Sakson Yaklaşımı eksiktir, çünkü pazarlama sadece satışı gerçekleştirmeye yönelik eylemleri içermez. Evet, satış pazarlamanın olmazsa olmazıdır, ancak kendisi değildir.

Pazarlamada satış bir sonuçtur ama o sonucu getirecek ilişkilerin tesisi, sürdürülmesi, geliştirilmesi ve yeri zamanı geldiğinde de bitirilmesi pazarlama sürecinin esasını oluşturur. Sözün özü, pazarlama olarak isimlendirilende maksat satış ise bu hasıl olmuştur. Yok maksat, tüm taraflarına değer yaratan değişim ilişkilerini tesis etmek ise, bakış açımızı değiştirmemiz gerekmektedir. Belki bu sayede biz de müşterinin velinimet olarak değerlendirildiği eksene köklerini salan kendi yaklaşımımızı evrensel sahnede ortaya koyabiliriz.

Adı da belki "Anatolian Approach-Anadolu Yaklaşımı" olur. Bizlere düşen, bugünden başlayarak araştırmalarımızı ve tartışmalarımızı bu amaca yönlendirmektir. Bir bilim dalının kişilerden bağımsız, tartışıldıkça genişleyen, alana ilişkin bilinenleri genişletmeye imkân tanıyan bir şekilde araştırılması ve tartışılması gerektiği inancımı bugüne kadar tüm ortamlarda paylaştım ve umuyorum ki bu çalışmaya da bu inanç yansımıştır. (Tanıtım’dan)

Konu Başlıkları
Pazarlamanın Konusu, Kapsamı, Gelişimi ve Diğer Sosyal Bilimlerle İlişkisi
Kişisel Pazarlama ve Müşteri Değeri
Pazarlama ve Toplum
Pazarlama Çevresi
Pazarlama Bilgi Sistemive Pazarlama Araştırmaları
Pazarlar ve Davranışları
Pazarlama Yönetimi ve Pazarlama Planı
Ürün Yönetimi
Fiyat ve Fiyat Kararlarının Yönetimi
Dağıtım Kanalları ve Lojistik
Pazarlama İletişimi
Pazarlamada Güncel Uygulamalar
Barkod: 9786053270713
Yayın Tarihi: Ekim 2014
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 373
Yayınevi: Ekin Basım Yayın
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Remzi Altunışık ...
Eylül 2024
380.00 TL
Sepete Ekle
Salih Yıldız
Şubat 2024
160.00 TL
Sepete Ekle
Ebru Onurlubaş
Ocak 2024
199.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024