Bu kitapta, önce genel olarak iletişim kavramı, iletişim modelleri, süreci ve iletişim türleri daha sonra ise, çalışma hayatındaki pek çok sorunun nedeni ve sonucu olan çalışanlar arası iletişim kavramı ve önemi, çalışanlar arasındaki iletişim sürecinin unsurları, resmi, resmi olmayan, sözel, sözel olmayan ve yazılı iletişim türleri ile teknolojiye dayalı iletişim başlıkları anlatılmaya çalışılmış.
Ayrıca çalışma yaşamında dinlemenin ve empatinin önemi, dedikodu ve söylenti, çalışanlar arasındaki çatışma sorunu, görüşme yöntemi, iletişimde duygusal zekânın önemi ve sanal kaytarma kavramları da diğer başlıklarda açıklanmaya çalışılmış.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
| Temel İletişim Bilgileri |
| Çalışanlar Arası İletişim |