Bu kitap, halkla ilişkiler alanı çalışma birimlerinin, empati ile buluşma noktalarına ait farklı kalemlerden çıkmış yazıları içermektedir. Reklam, sosyal sorumluluk, tüketim, kurumsal iletişim, yönetim, liderlik, iş yerinde taciz, kamusal alan, hedef kitle, basınla ilişkiler, sanat, adalet, grup iletişimi gibi anahtar kelimeler, empati bağlamında işlenerek yazıların içeriğine temel oluşturmuştur.
Bu yazılar, açıklayıcı ve eleştirel bakışlarıyla, iletişimin empati öznesini halkla ilişkilerle ilgili kavramlarla biraraya getirerek, Halkla İlişkilerin İletişim Öznesi: Empati başlığı altında kaleme alınmıştır. Kişilerarası iletişimin vazgeçilmez kavramlarından biri olan empati, halkla ilişkiler uygulamaları açısından ele alındığında, bir insanın ya da kurumun, hedef kitlesiyle, ortak paydalarda buluşabilmesi için onları anlama çabası olarak açıklanmaktadır.
Hedef kitleyi iyi tanımak, analiz etmek... Bu empati mi oluyor? Empati kurmak bir zorunluluk mu? Halkla iliş–kiler denildiğinde empati şart mı? Çevremizle, daha iyi anlaşabilmek, iyi iletişim kurabilmek, ortak paydalarda buluşabilmek adına empati mi yapıyoruz?... Bu kitapla empati adına bildiklerinizi, bilmediklerinizle harmanlayarak, halkla ilişkilere bakışınızı gözden geçirmiş olacaksınız.
Barkod: 9789944250863
|
Yayın Tarihi: Ocak 2010 |
Baskı Sayısı: 1
|
Ebat: 14x21 |
Sayfa Sayısı: 394
|
Yayınevi: Derin Yayınları
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|