"Pazarlama İlkeleri Teori ve Yaklaşımlar" adlı eserin yazılmasındaki temel amaç; bireylerin, işletmelerin, diğer kurum ve kuruluşlar ile ulusal ekonominin pazarlama felsefesi çerçevesinde hareket etmelerini sağlamaktır. Ayrıca Ulu Önder Atatürk'ün işaret etmiş olduğu muasır medeniyet seviyesinin üstüne çıkacak, ekonomik ve sosyal açıdan varlıklı bir ülkenin ve toplumun yaratılmasında da, "Pazarlama İlkeleri Teori ve Yaklaşımlar" adlı eserin, önemli katkılar yapacağına dair inanç tamdır.
Konu Başlıkları
Pazarlama Kavramı ve Pazarlamaya Yaklaşımlar
Pazarlamanın Çevresi ve Stratejik Pazarlama Planlaması
Pazarlama Bilgi Sistemi, Pazar Ölçümü ve Pazarlama Araştırması
Pazar Bölümlendirme, Hedef Pazar Seçim Süreci ve Stratejileri