Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Kendinize Güvenerek
Java
Java8 – Maven – SpringBoot
Ekim 2017 / 4. Baskı / 552 Syf.
Fiyatı: 590.00 TL
İndirimli: 235.00 TL (%60)
24 saat içerisinde temin edilir.
 
Sepete Ekle

Diğer Baskılar
 Baskı Tarih Fiyatı İndirimli
 3. Ekim 2013 46.00 TL 29.90 TL (%35) Sepete Ekle
 2. Mayıs 2011 36.50 TL -      Sepete Ekle
 1. Nisan 2010 36.50 TL -      Sepete Ekle
   

İlk üç baskının tükenmesi ve gelen olumlu eleştiriler üzerine, gözden geçirilmiş 4. Baskısını yapan kitapta, örneklerde Java'nın son versiyonu olan Java 8 kullanılmıştır. Kitap hiç Java bilmeyen kişilerin, sıfırdan başlayarak uzman bir Java programcısı olmalarını amaçlamaktadır. Kitap, ileri düzeydeki Java konularına da yer verdiğinden dolayı, ileri düzey Java programcılarına da hitap etmektedir. İlk 3 baskının ardından okuyuculardan gelen bilgilere göre, kitapla birlikte çalışan çoğu kişi Java alanında iyi bir seviyeye gelmektedir.

Kitaptaki örneklerin en önemli özelliği, hepsinin bizzat yazar tarafından geliştirilmiş ve her geliştirilen kod parçasının çalışabilirliğinin denenmiş olmasıdır. Ayrıca kitaptaki örnekler işlenen konuya göre hazırlanmıştır. Her uygulama kodunun sonunda ekran görüntülerine yer verilerek konun daha da iyi anlaşılmasına çalışılmıştır.

Kitap, akıcı anlatımı ile teknik bir kitaptan ziyade bir roman gibi okunabilecek şekilde hazırlanmıştır.

Not: Özel indirime giren kitapların kapaklarında, normal kullanımını engellemeyecek şekilde, yıpranma veya küçük hasarlar bulunabilir.

Konu Başlıkları
Java Giriş
Değişkenler, Bloklar, Operatörler, Döngüler, Metotlar (Metodlar)
Java ile Nesneye Dayalı Programlama
Karakterler ve Birazda Matematik
Eclipse
Hatalar
Jeneriik ve İç Sınıflar
Java Kütüphanesi
Thread – Eş Zamanlı İşlemler
Veri Düzenleri ve Algoritmala
Yer ve Zaman
Dosyalar ve Dosya İşlemleri
Ağ Programlama
Swing
Grafiksel Programlama
JDBC ile Veritabanı
Reflection ve Annotation
Extensible Markup Language (XML)
Spring Boot
Maven
Barkod: 9789750244926
Yayın Tarihi: Ekim 2017
Baskı Sayısı:  4
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 552
Yayınevi: Seçkin Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 

İÇİNDEKİLER
İçindekiler
Önsöz  7
Bölüm 1: Java Giriş  17
1.1 Java’nın Tarihçeçi  19
1.2 Java’yı Nasıl Kurarım?  20
1.3 İlk Programı Çalıştırmak  20
1.4 Derleme ve Çalıştırma İşlemi  21
Bölüm 2: Değişkenler, Bloklar, Operatörler, Döngüler, Metotlar  23
2.1 Değişkenler  25
2.2 Bloklar  29
2.3 Operatörler  30
2.4 if ve switch Karar Yapıları  36
2.5 Döngüler  41
2.6 Metotlar  45
Bölüm 3: Java ile Nesneye Dayalı Programlama  51
3.1 Sınıflar  53
3.2 Nesneler  53
3.3 Paketler ve import  55
3.4 Referanslar  56
3.5 Nesnelerde Eşitlik  57
3.6 Diziler  59
3.7 Kendi Sınıfımızı Yazalım  65
3.8 Sınıflarda Değişkenler  66
3.9 Sınıflarda Metotlar  66
3.10 This Referansı  68
3.11 Dokunulmazlık Sınırları  69
3.12 Statik Metotlar ve Değişkenler  71
3.13 Sabit Değerler ve Enum  73
3.14 Nesne Oluşturmak ve Yok Etmek  75
3.15 Nesneler Arasında Bağlantılar  80
3.16 Kalıtım  82
Bölüm 4: Karakterler ve Birazda Matematik  97
4.1 Character Sınıfı  99
4.2 String’ler ve Kullanımları  100
4.3 String’lerde Basit Dönüşümler  107
4.4 String’lerde Dil Kullanımı  109
4.5 Regular Expression  111
4.6 String’leri Bölmek  115
4.7 Math Sınıfı  119
4.8 Büyük Sayılar  122
Bölüm 5: Eclipse  125
5.1 Eclipse  127
Bölüm 6: Hatalar  137
6.1 try ve catch  139
6.2 Kendi Exceptions’larımız  142
6.3 Assertions  144
Bölüm 7: Jenerik ve İç Sınıflar  147
7.1 Jenerik Sınıflar  149
7.2 İç Sınıflar  151
Bölüm 8: Java Kütüphanesi  157
8.1 Ana Sınıf Object  159
8.2 Nesne Belirteci toString()  159
8.3 Objeleri Kıyaslama ve equals()  160
8.4 Objeleri Kopyalamak  162
8.5 hashcode() Metodu ile Hashcode Bilgisi  163
8.6 finalize() Metodu ile Temizlik  164
8.7 System ve Properties Sınıfları  165
8.8 Dış Programları Çalıştırma İşlemi  168
Bölüm 9: Thread – Eş zamanlı İşlemler  171
9.1 Thread  173
9.2 Executor  182
9.3 Synchronisation  183
9.4 Semaphore  189
9.5 Thread ile Bağlı Değişkenler  191
9.6 Thread Grupları  192
9.7 Timer ve TimerTask Sınıfları  194
Bölüm 10: Veri Düzenleri ve Algoritmalar  197
10.1 Veri düzeni ve Collection API’si  199
10.2 Enumeration ve Iterator  201
10.3 Listeler  204
10.4 Kümeler  209
10.5 Stack  211
10.6 Queue Sınıfı Yani Kuyruk  212
10.7 HashMap ve TreeMap  213
10.8 Properties Sınıfı  216
Bölüm 11: Yer ve Zaman  217
11.1 Zaman  219
11.2 Calendar ve GregorianCalendar  223
Bölüm 12: Dosyalar ve Dosya İşlemleri  225
12.1 Dosya ve Dizin  227
12.2 RandomAccessFile  237
12.3 Stream Sınıfları ve Reader/Writer  238
12.4 Temel Okuma Yazma Sınıfları  243
12.5 Formatlanmış Metinler  246
Bölüm 13: Ağ Programlama  247
13.1 Ağ Programlama  249
13.2 URL Sınıfı ile Dosyalara Erişim  252
13.3 URLConnection  254
13.4 Get ve Post ile Bilgi Aktaraimi  256
13.5 Host ve IP Adresi  259
13.6 Ağ Arayüzü  262
13.7 Socket Programlaması  263
13.8 Client ve Server İletişimi  265
13.9 Datagram Socket  270
Bölüm 14: Swing  275
14.1 Swing ile Grafiksel Tasarım  277
14.2 Pencereler  278
14.3 JLabel Komponenti  282
14.4 Icon ve ImageIcon  284
14.5 Event ve Listener  285
14.6 Düğmeler  290
14.7 Swing Action  294
14.8 Tüm Komponentlerin Temeli Jcomponent ve Component  296
14.9 Container (Kaplar)  302
14.10 Layoutmanager  307
14.11 JScrollBar ve JSlider  317
14.12 Kontrol ve Seçme Alanları ya da Gurupları  320
14.13 JProgressBar  323
14.14 Mönüler ve Sembol çubukları  324
14.15 Seçmeli Kutu (JComboBox)  337
14.16 Metin Kutuları  343
14.17 Tablolar (JTable)  351
14.18 Ağaçlar (JTree)  360
14.19 JRootPane und JDesktopPane  365
14.20 JWindow ve JDialog  367
14.21 Clipboard  371
14.22 Undo  374
14.23 Swing ve Thread  376
14.24 javax.swing.Timer  378
Bölüm 15: Grafiksel Programlama  381
15.1 Grafik İçin Temel Bilgiler  383
15.2 Basit Çizimler  386
15.3 Metinler ve Font’ları  390
15.4 Geometrik Şekiller  394
15.5 Bir Şeklin İçi ve Dışı  399
15.6 Resimler  411
Bölüm 16: JDBC ile Veritabanı  425
16.1 JDBC  427
16.2 MySQL  427
16.3 Veritabanı Sorgulaması  430
16.4 Yeni Kayıt ya da Kayıt Güncelleme  434
16.5 RowSet Arayüzü  437
16.6 Hazırlanmış Sorgulamalar (Prepared Statements)  441
16.7 Transaksiyon  443
16.8 Meta Veriler  443
Bölüm 17: Reflection ve Annotation  447
17.1 Meta Veriler  449
17.2 Değişkenler, Metotlar ve Kurucu Metotları  457
17.3 Nesneleri Oluşturmak ve Değiştirmek  462
17.4 Metotları Çağırma  467
17.5 Annotation  469
Bölüm 18: Extensible Markup Language (XML)  477
18.1 XML Dokümanının Özellikleri  479
18.2 XML için Java API  483
18.3 StAX  484
18.4 XML ve SAX  494
18.5 JDOM  496
Bölüm 19: Maven  505
19.1 Maven  507
19.2 Maven Repository  518
Bölüm 20: Spring Boot  521
20.1 Spring Boot  523
20.2 Kodlamaya Başlayalım  526
20.3 Spring Boot ile Diğer İşlemleri Nasıl Yapabilirim  529
Bölüm 21: RMI  539
21.1 RMI  541
21.2 Server Tarafında  542
21.3 Client Tarafında  545
Kavramlar Dizini  547
 


Bülent Çobanoğlu
Ağustos 2020
315.00 TL
Sepete Ekle
Olcay Taner Yıldız
Temmuz 2018
280.00 TL
İndirimli: 55.00 TL (%80)
Sepete Ekle
Mustafa Dikici
Haziran 2018
590.00 TL
İndirimli: 290.00 TL (%51)
Sepete Ekle
Timur Karaçay
Ekim 2016
665.00 TL
İndirimli: 405.00 TL (%39)
Sepete Ekle





 

İÇİNDEKİLER
İçindekiler
Önsöz  7
Bölüm 1: Java Giriş  17
1.1 Java’nın Tarihçeçi  19
1.2 Java’yı Nasıl Kurarım?  20
1.3 İlk Programı Çalıştırmak  20
1.4 Derleme ve Çalıştırma İşlemi  21
Bölüm 2: Değişkenler, Bloklar, Operatörler, Döngüler, Metotlar  23
2.1 Değişkenler  25
2.2 Bloklar  29
2.3 Operatörler  30
2.4 if ve switch Karar Yapıları  36
2.5 Döngüler  41
2.6 Metotlar  45
Bölüm 3: Java ile Nesneye Dayalı Programlama  51
3.1 Sınıflar  53
3.2 Nesneler  53
3.3 Paketler ve import  55
3.4 Referanslar  56
3.5 Nesnelerde Eşitlik  57
3.6 Diziler  59
3.7 Kendi Sınıfımızı Yazalım  65
3.8 Sınıflarda Değişkenler  66
3.9 Sınıflarda Metotlar  66
3.10 This Referansı  68
3.11 Dokunulmazlık Sınırları  69
3.12 Statik Metotlar ve Değişkenler  71
3.13 Sabit Değerler ve Enum  73
3.14 Nesne Oluşturmak ve Yok Etmek  75
3.15 Nesneler Arasında Bağlantılar  80
3.16 Kalıtım  82
Bölüm 4: Karakterler ve Birazda Matematik  97
4.1 Character Sınıfı  99
4.2 String’ler ve Kullanımları  100
4.3 String’lerde Basit Dönüşümler  107
4.4 String’lerde Dil Kullanımı  109
4.5 Regular Expression  111
4.6 String’leri Bölmek  115
4.7 Math Sınıfı  119
4.8 Büyük Sayılar  122
Bölüm 5: Eclipse  125
5.1 Eclipse  127
Bölüm 6: Hatalar  137
6.1 try ve catch  139
6.2 Kendi Exceptions’larımız  142
6.3 Assertions  144
Bölüm 7: Jenerik ve İç Sınıflar  147
7.1 Jenerik Sınıflar  149
7.2 İç Sınıflar  151
Bölüm 8: Java Kütüphanesi  157
8.1 Ana Sınıf Object  159
8.2 Nesne Belirteci toString()  159
8.3 Objeleri Kıyaslama ve equals()  160
8.4 Objeleri Kopyalamak  162
8.5 hashcode() Metodu ile Hashcode Bilgisi  163
8.6 finalize() Metodu ile Temizlik  164
8.7 System ve Properties Sınıfları  165
8.8 Dış Programları Çalıştırma İşlemi  168
Bölüm 9: Thread – Eş zamanlı İşlemler  171
9.1 Thread  173
9.2 Executor  182
9.3 Synchronisation  183
9.4 Semaphore  189
9.5 Thread ile Bağlı Değişkenler  191
9.6 Thread Grupları  192
9.7 Timer ve TimerTask Sınıfları  194
Bölüm 10: Veri Düzenleri ve Algoritmalar  197
10.1 Veri düzeni ve Collection API’si  199
10.2 Enumeration ve Iterator  201
10.3 Listeler  204
10.4 Kümeler  209
10.5 Stack  211
10.6 Queue Sınıfı Yani Kuyruk  212
10.7 HashMap ve TreeMap  213
10.8 Properties Sınıfı  216
Bölüm 11: Yer ve Zaman  217
11.1 Zaman  219
11.2 Calendar ve GregorianCalendar  223
Bölüm 12: Dosyalar ve Dosya İşlemleri  225
12.1 Dosya ve Dizin  227
12.2 RandomAccessFile  237
12.3 Stream Sınıfları ve Reader/Writer  238
12.4 Temel Okuma Yazma Sınıfları  243
12.5 Formatlanmış Metinler  246
Bölüm 13: Ağ Programlama  247
13.1 Ağ Programlama  249
13.2 URL Sınıfı ile Dosyalara Erişim  252
13.3 URLConnection  254
13.4 Get ve Post ile Bilgi Aktaraimi  256
13.5 Host ve IP Adresi  259
13.6 Ağ Arayüzü  262
13.7 Socket Programlaması  263
13.8 Client ve Server İletişimi  265
13.9 Datagram Socket  270
Bölüm 14: Swing  275
14.1 Swing ile Grafiksel Tasarım  277
14.2 Pencereler  278
14.3 JLabel Komponenti  282
14.4 Icon ve ImageIcon  284
14.5 Event ve Listener  285
14.6 Düğmeler  290
14.7 Swing Action  294
14.8 Tüm Komponentlerin Temeli Jcomponent ve Component  296
14.9 Container (Kaplar)  302
14.10 Layoutmanager  307
14.11 JScrollBar ve JSlider  317
14.12 Kontrol ve Seçme Alanları ya da Gurupları  320
14.13 JProgressBar  323
14.14 Mönüler ve Sembol çubukları  324
14.15 Seçmeli Kutu (JComboBox)  337
14.16 Metin Kutuları  343
14.17 Tablolar (JTable)  351
14.18 Ağaçlar (JTree)  360
14.19 JRootPane und JDesktopPane  365
14.20 JWindow ve JDialog  367
14.21 Clipboard  371
14.22 Undo  374
14.23 Swing ve Thread  376
14.24 javax.swing.Timer  378
Bölüm 15: Grafiksel Programlama  381
15.1 Grafik İçin Temel Bilgiler  383
15.2 Basit Çizimler  386
15.3 Metinler ve Font’ları  390
15.4 Geometrik Şekiller  394
15.5 Bir Şeklin İçi ve Dışı  399
15.6 Resimler  411
Bölüm 16: JDBC ile Veritabanı  425
16.1 JDBC  427
16.2 MySQL  427
16.3 Veritabanı Sorgulaması  430
16.4 Yeni Kayıt ya da Kayıt Güncelleme  434
16.5 RowSet Arayüzü  437
16.6 Hazırlanmış Sorgulamalar (Prepared Statements)  441
16.7 Transaksiyon  443
16.8 Meta Veriler  443
Bölüm 17: Reflection ve Annotation  447
17.1 Meta Veriler  449
17.2 Değişkenler, Metotlar ve Kurucu Metotları  457
17.3 Nesneleri Oluşturmak ve Değiştirmek  462
17.4 Metotları Çağırma  467
17.5 Annotation  469
Bölüm 18: Extensible Markup Language (XML)  477
18.1 XML Dokümanının Özellikleri  479
18.2 XML için Java API  483
18.3 StAX  484
18.4 XML ve SAX  494
18.5 JDOM  496
Bölüm 19: Maven  505
19.1 Maven  507
19.2 Maven Repository  518
Bölüm 20: Spring Boot  521
20.1 Spring Boot  523
20.2 Kodlamaya Başlayalım  526
20.3 Spring Boot ile Diğer İşlemleri Nasıl Yapabilirim  529
Bölüm 21: RMI  539
21.1 RMI  541
21.2 Server Tarafında  542
21.3 Client Tarafında  545
Kavramlar Dizini  547
 


 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024