Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Pazarlama İlkeleri
Kasım 2019 / 1. Baskı / 214 Syf.
Fiyatı: 195.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Rekabetin arttığı şu günlerde fark yaratmak ve tercih edilebilir olmak adına pazarlamaya duyulan ihtiyaç artmıştır. Günümüz tüketicisi, sadece kaliteli ürün/ hizmetle ilgilenmemektedir. Kaliteli ürün/hizmetin ötesinde bir davranış sergileme ihtiyacı doğmuştur. Fark yaratmak ve tercih edilebilmenin yollarından bazıları pazarlama faaliyetlerini doğru uygulamak ve pazarlama faaliyetlerinde fark yaratmak, dikkat çekmek ve bu dikkati satışa yönlendirmek ve satış sonrası bu faaliyetlere devam etmektir. Kitabın amacı, okuyuculara pazarlamayı, pazarlama elemanlarını ve teknolojinin pazarlamaya kazandırdığı pazarlama kavramlarını tanıtmaktır.

"Pazarlama İlkeleri" kitabında mümkün olduğu kadar çok örneğe yer verilmeye çalışılmış ve mümkün olduğu kadar sade bir dil kullanılmış. Kitapta; pazarlama tanımı, pazarlama çevresi, pazarlama planlaması, rekabet, büyüme, pazarı bölümlere ayırma, tüketici davranışları, ürün/ hizmet, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurma politikaları ile teknolojinin pazarlamaya kattığı yeni pazarlama kavramlarından bahsedilmiş.

(Tanıtım Bülteninden)

Barkod: 9786050330243
Yayın Tarihi: Kasım 2019
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 214
Yayınevi: Nobel Yayıncılık
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Mehmet Karafakıoğlu
Mart 2021
289.50 TL
Sepete Ekle
Yakup Durmaz
Ekim 2020
345.00 TL
İndirimli: 175.00 TL (%49)
Sepete Ekle
İsmet Mucuk
Eylül 2017
440.00 TL
Sepete Ekle
Aziz Öztürk
Eylül 2017
200.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024