Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Turizm İşletmeciliği, Pazarlaması ve Ekonomisi
Şubat 2021 / 1. Baskı / 457 Syf.
Fiyatı: 290.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

Toplumlar arasından kültür aktarımı açısından en etkili faktör olan turizm, sosyal yönlerinin yanı sıra ekonomik olarak da dünya üzerinde oldukça büyük öneme sahiptir. Bu nedenle turizmi yalnızca kültürel yönleriyle değerlendirmek eksik bir yaklaşım olacak ve bu eksikliklerin giderilmesi açısından turizmin işletmecilik, pazarlama ve ekonomi gibi yönlerine de değinmek gerekecektir. Bu kitapta turizmin işletmeciliği, pazarlaması ve ekonomisi farklı bakış açılarıyla incelenmiş.

Konu Başlıkları
Gossip in Hotel Businesses
Otel İşletmelerinde Organizasyon : Kavramlar, Modeller ve Uygulamalar
Turizm İşletmelerinde Stratejik Yönetim
Planlama ve Turizm
Nepotism as an Organizational Behaviour in Tourism Establishments
Konaklama İşletmeleri Yöneticilerinin Endüstri
4.0 Uygulamalarına Bakış Açıları
Müzelerde Hizmet Kalitesinin Ölçümü : Musequal
Türkiye'deki Kültür ve Turizm Bakanlığı'na Bağlı Müzelerin Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
Seyahat Acentalarında Gizli Müşteri Programlarının Güçlendirilmesine Yönelik Bir Çalışma
Turist Yabancılaşmasının Analizi
Pazarlama Planlaması : Turizm İşletmeleri
Sosyal Medyanın Turist Davranışları Üzerinde Etkileri: Effects of Hotels' Location and Stars on Preferences of Alternative Customer Types : Antalya Case
The Tourist Expérience in Sustainable Plateau Tourism : The Example of Tripadvisor
Her Şey Dahil Sisteminin Turizm İşletmeleri ve Turistik Destinasyona Etkilerinin Belirlenmesi : Antalya Örneği
Airbnb Kullanıcılarının Destinasyon Hizmet Kalitesi, Memnuniyeti ve Sadakati Yorumlarının İncelenmesine Yönelik Bir Araştırma : Bodrum Örneği
Covid 19 Salgının Turizm Sektörüne Etkisinin Hizmet Pazarlama Karması
Küreselleşme Sürecinin Konaklama İşletmelerine Etkisi
Gastronomi Turizmi Faaliyetlerinin Deneyim Ekonomisi Kapsamında Değerlendirilmesi
Gastronomi İşletmelerinde Yiyecek İçecek Maliyet Kontrol Sistemleri ve Güncel Yöntemler
Türkiye'de Medikal Turizmin Gelişimi ve Ortadoğu Pazarının Etkisinin İncelenmesi
İzmir'in Lüks Turizm Potansiyelinin SWOT Analizi ile Değerlendirilmesi
Stratejik İttifaklarda Örgütlerarası İlişki Unsurlarının Araştırılması : Turizm Sektörüne İlişkin Sistematik Literatür Taraması
Effect of the Coronavirus (Covid–19) Pandemic on Gastronomy, Food and Beverage Business
Barkod: 9786257315906
Yayın Tarihi: Şubat 2021
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 457
Yayınevi: Gazi Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Ayşe Çelik Yetim
Aralık 2024
140.00 TL
Sepete Ekle
Yunus Emre Genç ...
Ağustos 2024
220.00 TL
Sepete Ekle
Dilaver Tengilimoğlu
Şubat 2024
380.00 TL
Sepete Ekle
Aydın Ünal ...
Mart 2023
305.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024