Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Pazarlama
Kavramlar – İlkeler – Kararlar
Mart 2022 / 3. Baskı / 701 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Küreselleşmeye paralel olarak ekonomik ve teknolojik alanlarda yaşanan değişiklikler, işletmelerin pazarlama yönetim sürecini doğrudan etkileşmiştir. Bu etkilerin yansımalarının işletme ve pazarlama fonksiyonu temelinde yönetilmesi, bu konuda yetkin ve yeterli yöneticileri gerekmektedir. Bu gereklilikten yola çıkarak, üniversite akademisyenleri ile Lisans ve Yüksek Lisans öğrencilerine faydalı olmak amacıyla "Pazarlama: Kavramlar - İlkeler - Kararlar" kitabı hazırlanmış.

Bu kitap, toplam ondokuz bölümden oluşmakta ve her bir bölüm ile ilgili power point sunumlarını içermektedir. Kitabın, birinci bölümünden onuncu bölümüne kadar pazarlama kavram ve ilkeleri ele alınmış, bölüm onbir ve bölüm onaltı arasında ise pazarlama karması elemanlarına ve bunlara ilişkin yönetsel kararlara değinilmiştir. Kitabın onyedinci bölümünde hizmet pazarlaması, onsekizinci bölümde uluslararası pazarlama, ondokuzuncu bölümde ise pazarlama etiği yer almaktadır.

(Tanıtım Bültenin'den)

Barkod: 9786055782146
Yayın Tarihi: Mart 2022
Baskı Sayısı:  3
Ebat: 19x25
Sayfa Sayısı: 701
Yayınevi: Siyasal Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Remzi Altunışık ...
Eylül 2024
380.00 TL
Sepete Ekle
Salih Yıldız
Şubat 2024
160.00 TL
Sepete Ekle
Ebru Onurlubaş
Ocak 2024
199.50 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024