Küreselleşmeye paralel olarak ekonomik ve teknolojik alanlarda yaşanan değişiklikler, işletmelerin pazarlama yönetim sürecini doğrudan etkileşmiştir. Bu etkilerin yansımalarının işletme ve pazarlama fonksiyonu temelinde yönetilmesi, bu konuda yetkin ve yeterli yöneticileri gerekmektedir. Bu gereklilikten yola çıkarak, üniversite akademisyenleri ile Lisans ve Yüksek Lisans öğrencilerine faydalı olmak amacıyla "Pazarlama: Kavramlar - İlkeler - Kararlar" kitabı hazırlanmış.
Bu kitap, toplam ondokuz bölümden oluşmakta ve her bir bölüm ile ilgili power point sunumlarını içermektedir. Kitabın, birinci bölümünden onuncu bölümüne kadar pazarlama kavram ve ilkeleri ele alınmış, bölüm onbir ve bölüm onaltı arasında ise pazarlama karması elemanlarına ve bunlara ilişkin yönetsel kararlara değinilmiştir. Kitabın onyedinci bölümünde hizmet pazarlaması, onsekizinci bölümde uluslararası pazarlama, ondokuzuncu bölümde ise pazarlama etiği yer almaktadır.
(Tanıtım Bültenin'den)
Barkod: 9786055782146
|
Yayın Tarihi: Mart 2022 |
Baskı Sayısı: 3
|
Ebat: 19x25 |
Sayfa Sayısı: 701
|
Yayınevi: Siyasal Kitabevi
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|