Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Sanal Hizmetlerde Hizmet Kalitesi
Aralık 2007 / 1. Baskı / 149 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Bankacılık sektöründeki yoğun rekabet ve sektörün emek yoğun teknolojiden sermaye yoğun teknolojiye geçmesi, bu alanda faaliyet gösteren bankaları, hizmetlerinde çeşitlendirmeye veya geçmiş dönemlere göre daha kaliteli hizmet sunmaya, diğer bir ifadeyle tüketici yönlü olarak faaliyet göstermeye yöneltmektedir.

Bunun nedeni bankacılığın hem hizmetlerden faydalanılması, hem de hammaddenin yani paranın temini için tüketicilerin ikna edilmesini gerektiren bir iş olmasından kaynaklanmaktadır. Ayrıca, bankacılık hizmetlerinin üretim ve tüketiminin eş zamanlı olması ve karmaşık hizmetleri açıklama, alternatif yolların avantaj ve dezavantajlarını tartışma, sorulan detaylı cevaplandırma gerekliliği de bankaları tüketici yönlü olarak faaliyet göstermeye yöneltmektedir.

Konu Başlıkları
Hizmet ve Sanal Hizmet Kavramı, İnternet Bankacılığı Hizmetinin Kapsamı
Hizmet Kalitesi Tanımı ve Ölçümü
İnternet Bankacılığı Hizmetlerinde Kalite ve Tüketicilerin Davranışsal Özellikleri
İnternet Bankacılığı Hizmetleri
Dünya'da ve Türkiye'de Sanal Bankacılık Sektöründeki Gelişmeler
Barkod: 9789944165549
Yayın Tarihi: Aralık 2007
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 14x20
Sayfa Sayısı: 149
Yayınevi: Gazi Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024