İÇİNDEKİLER
İçindekiler:
GİRİŞ
1. YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE DÖRT TEMEL DİL BECERİSİ. 5
1.1. DİNLEME ANLAMA BECERİSİ
1.1.1. Dinleme Türleri
1.1.2. Dinleme Modelleri
1.1.3. Dinleme Aşamaları
1.1.4. Dinleme Anlama Sorunları
1.1.5. Yabancı Dil Setlerinde Dinleme Öğretimine İlişkin Kriterler
1.2. KONUŞMA (SÖZLÜ ANLATIM) BECERİSİ
1.2.1 Konuşma Becerisini Geliştiren Sınıf İçi Etkinlikler
1.2.2. Telaffuz (Boğumlama / Artikülasyon)
1.2.3. Telaffuz Öğretiminde Karşılaşılan Sorunlar
1.2.4. Yabancı Dil Setlerinde Konuşma Öğretimine İlişkin
Kriterler
1.3. OKUMA ANLAMA BECERİSİ
1.3.1. Okuma Stratejileri
1.3.2. Okuma Süreçleri
1.3.3. Okuma Türleri
1.3.4. Okuma Etkinliklerinin Aşamaları
1.3.5. Arapça Okuma Anlama Derslerinde Öğrencilerin
Karşılaştığı Zorluklar ve Sık Karşılaşılan Okuma Hataları
1.3.6. Yabancı Dil Setlerinde Okuma Öğretimine İlişkin
Kriterler
1.4. YAZMA (YAZILI ANLATIM) BECERİSİ
1.4.1. Yazma Öğretim Yöntemleri
1.4.2. Yazma Öğretiminin Aşamaları
1.4.3. Yabancı Dil Setlerinde Yazma Öğretimine İlişkin Kriterler |