Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Turizm Pazarlaması
 (Editör),  (Editör)
Eylül 2015 / 1. Baskı / 485 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

“Pazarlamanın başarısı üretilmiş olan ürün ve/veya hizmetlerinin tüketicilere ulaştırılması ile çabalardan kaynaklı olarak değerlendirilmektedir. Pazarlama tüketicilerin bu ürün ve/veya hizmetlere yönelik tüketicilerde yaratılan satın alma dürtülerini oluşturmaya yönelik bir takım strateji, yöntem ve tekniklerden faydalanmaktadır. Pazarlamanın en kritik başarı koşullarından biri yenilikçilik ve yaratıcılık olarak belirlenmektedir. Temel stratejiler büyük değişiklik göstermese de bu stratejileri uygulayan her pazarlama planının başarılı olacağından söz etmekte mümkün değil. Hedef kitlelerin farklı demografik özellikleri, sosyo-kültürel durumları, istek-ihtiyaç ve beklentilerinin yanı sıra ürün ve/veya hizmetin özellikleri de farklı pazarlama stratejileri uygulamayı gerekli kılabilmektedir.”

(Tanıtım Yazısından)

Barkod: 9786059743037
Yayın Tarihi: Eylül 2015
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 485
Yayınevi: Paradigma Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Osman Özdemir
Ağustos 2021
100.00 TL
Sepete Ekle
Osman Özdemir
Ağustos 2021
100.00 TL
Sepete Ekle
Şahin Karabulut
Şubat 2021
240.00 TL
Sepete Ekle
Şehnaz Demirkol
Temmuz 2020
403.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024