Bu kitapta Servis Odaklı Mimari hakkında bilgiler verilmekte olup, kurumlarda iş süreçlerine SOA'nın nasıl uygulanabileceği konusu ayrıntılı bir şekilde ele alınmaktadır.
Her türlü kurum ve organizasyonun verimliliği, tasarım, bakım ve çalışma süresince yapılan işlemler bakımından Servis Odaklı Mimari'nin öngördüğü prensipler temelinde yapılandırılarak arttırılabilir.
Kitap kapsamında, SOA'nın önemini kavrayan ve uygulamaya karar veren kurumlar için teker teker atmaları gereken adımları ve izlemeleri gereken yöntemleri içeren bir metodoloji geliştirilmiştir.
Konu Başlıkları
| Motivasyon |
| Servis Odaklı Mimari |
| Problem Tanımı ve Literatür Taraması |
| İş Süreçlerine SOA Uygulama Metodolojisi |
| Metodoloji'nin Örnek İş Süreçlerine Uygulanması |