Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Değişen Tüketiciyi Anlamak
Güncel Araştırmalar
Temmuz 2021 / 1. Baskı / 176 Syf.
Fiyatı: 100.00 TL
Temin süresi 2-3 gündür.
 
Sepete Ekle
   

"Değişen ve küreselleşen dünyanın hızına, pazarlama alan yazını da değişerek ve güncellenerek yetişmeye çalışmaktadır.

Tüketici kültür teorisinde değişimler, hedonik tüketim trendleri, zenosentrizm, fenomen pazarlama, gönüllü sadelik, mobil pazarlama, deneyimsel pazarlama, sugrofobi, insan kaynaklarında pazarlama ve pandemi sonrası değişen tüketici davranışları konuları üzerine 10 bölümün yer aldığı bu kitabın, tüketici odaklı güncel çalışmaları okumak ve değişen tüketiciyi anlamak isteyen herkese faydalı olması beklenmektedir."

(Tanıtım Bülteninden)

Konu Başlıkları
Tüketim Kavramının Boyut Değiştirmesi: Geçmişten Günümüze Tüketici Kültürü Teorisi
Covid–19 Dönemi Hedonik Tüketim Trendleri
Covid–19 Süreci ve Sonrası Tüketim Eğilimleri ve Pazarlama Stratejileri
Mobil Pazarlama Kavramı ve Tüketicilerin Mobil Pazarlama Kabulü
Influencer Pazarlaması
Bir Yaşam Tasarımı: Gönüllü Sadelik
Tüketicilerin Yeni Korkusu:Sugrophobia
Zenosentrısm (Yabancı Hayranlığı) ve Tüketici Temelli Marka Değeri
Deneyimsel Pazarlama
Pazarlama Bakış Açısıyla İnsan Kaynakları Yönetimi
Barkod: 9786257588959
Yayın Tarihi: Temmuz 2021
Baskı Sayısı:  1
Ebat: 16x24
Sayfa Sayısı: 176
Yayınevi: Gazi Kitabevi
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Füsun Çınar Altıntaş ...
Eylül 2024
130.00 TL
Sepete Ekle
Ahmet Arslan
Eylül 2024
595.00 TL
Sepete Ekle
Ayşe Gökçen Kapusuz ...
Ağustos 2024
230.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024