Kategoriler
Eser Adı Yazar Yayınevi Açıklama İçindekiler Barkod
Arama  
Ana Sayfa Sipariş Takip Üyelik Yardım İletişim
 
 
Bülten
   

×
Reklam Yazarlığı
Eylül 2009 / 5. Baskı / 293 Syf.
Baskısı tükenmiştir.
 
   

Reklamı reklam yapan, her iletişim ortamında farklı ve özel stratejilerle aktarılmasını sağlayan, reklamın çekirdeğini oluşturan bir kavram reklam yazarlığı.

Reklamcılığın tüm süreçlerini bilimsel açıdan ele alıp irdelemek, hedeflenen kitlelere daha etkin biçimde seslenilebilmesini ve reklam veren tarafından ödenen yüksek bedellerin yerinde kullanılmasına olanak sağlaması açısından daha da önem kazanıyor. Böyle bir perspektiften bakılarak Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Müge Elden tarafından hazırlanan bu kitapta, genel kavramların yanı sıra, reklamın fonksiyon ve türleri, temel yaratıcı strateji ve ekoller ile reklam ortamları değişik bağlamlarda ele alınmış temel öğelere dikkat edilecek noktalar vurgulanmıştır.

Bu yapıt söz konusu alanda eğitim alan öğrenciler, akademisyenler ve işin mutfağında çalışan reklam gönülüleri için önemli bir kaynak oluşturmaktadır.

Barkod: 9789750501623
Yayın Tarihi: Eylül 2009
Baskı Sayısı:  5
Ebat: 13x19
Sayfa Sayısı: 293
Yayınevi: İletişim Yayınları
Kapak Türü: Karton Kapaklı
Dili: Türkçe
Ekler: -

Oya Tokgöz
Ekim 2024
440.00 TL
Sepete Ekle
Hasan Tutar
Ekim 2024
330.00 TL
Sepete Ekle
Kemal Çağlar
Mayıs 2024
200.00 TL
Sepete Ekle
Selin Tüzün Ateşalp ...
Aralık 2023
265.00 TL
Sepete Ekle
 
Kitap
Bülten
Kitap
Kitap
İndirimli Kitaplar
 
 
Ana Sayfa | 2021 Kaynakça Dokümanı | Hakkımızda | Bülten | Kişisel Verilerin Korunması | Yardım | İletişim

Seçkin Yayıncılık San. Tic. A.Ş.
Copyright © 1996 - 2024