Bu kitap, emek, kapitalizm, yaratıcılık, postmodernite, demokrasi, kamusal alan, kültür, politika, medya teknolojisi, tüketim ve dijital medya bağlamındaki alternatiflere odaklanan, on bir yazıdan oluşuyor…
Dijital medyayı kuramsallaştırırken, kültürel çalışmalar, demokratik kuram, Frankfurt Okulu, Marksist kuram, politik ekonomi kuramı, postmodern teori, kamusal alan teorisi, yazılım kuramı vb. gibi pek çok teorik yaklaşımın var olduğunu gösteriyor. Bir iletişim teknolojisinin ne denli yeni olduğu, her zaman tarihsel bir sorundur bu kitap, çeşitliliği ve bakış açısıyla bu ve birçok alana ışık tutmaktadır.
(Önsözden)
Barkod: 9789753534703
|
Yayın Tarihi: Ocak 2018 |
Baskı Sayısı: 2
|
Ebat: 16x24 |
Sayfa Sayısı: 256
|
Yayınevi: Der Yayınları
|
Kapak Türü:
Karton Kapaklı
|
Dili:
Türkçe |
Ekler:
-
|
|