| Halkla İlişkilerden Kurumsal Stratejik İletişime |
| Finansal Halkla İlişkiler ve Finansal Halkla İlişkiler araçlarının Geçirdiği Dönüşüm |
| Sosyal Televizyonun Gücü : İkinci Ekran Odaklı Sosyal Sorumluluk Projeleri |
| Kurumsal Sosyal Sorumluluk Yaklaşımlarında Yeni Eğilimler |
| Değişim İletişimi ve Halkla İlişkiler |
| Kurum İçi İletişimde Mekanın Önemi |
| Halkla İlişkiler Sürecinde Yeni İletişim Teknolojileri ve Değişen Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri |
| Bildiğimiz Reklamın Sonu : Transmedya Öyküleme |
| Etkileyen Pazarlama ve Fenomenler |
| Ağ Tarafsızlığı Bağlamında Dijital Pazarlamanın Dönüşümü |