Kitabın bu baskısında yenilik kavramı makro, kültürel ve yönetimsel bakış açılarıyla ele alınmıştır. Bu noktadan hareketle yenilik kavramı hem ulusal ekonomi bağlamında hem de işletme düzeyinde incelenmiş ve kültüre ve işbirliğine dayalı bir yaklaşım sergilenmiştir.
(Önsözden)
Konu Başlıkları
Yenilik Kavramı ve Çeşitleri
Yenilikle İlgili Anahtar Kavramlar
Yeni Teknoloji Alanları
Yenilik Teori ve Modelleri
Ekonomik Kalkınma ve Rekabet Üstünlüğü İçin Yeniliğin Önemi
Yenilik Yönetimi ve Yenilikçi Örgüt Kültürü
Pazarlama ve Yenilik İlişkisi: Pazar Odaklı Yenilik
İşletmeler için Yenilik Stratejileri
Kobi'ler için Yenilik
Uluslararası Organizasyonlar ve Küresel Yenilik Sistemlerinin Desteklenmesi
Gelişmiş Bazı Ülkelerin Ar–Ge ve Yenilik Yapılanmaları
Ulusal Yenilik Ekosistemi ve Türkiye'nin Bilim ve Teknoloji Yapılanması